خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه از ثابت ماندن عوارض گمرکی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری همانند سنوات گذشته از تولید کنندگان و واردکنندگان کالا‌های خارجی پشتیبانی خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 14 April 2021

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: عوارض گمرکی کالاهای وارداتی در سال جاری افزایش قیمتی نخواهد داشت و بر اساس دستور العمل های جدید، مبنا همان قیمت سال گذشته می باشد.

وی افزود: ترخیص درصدی یکی از سیاست های بسته های حمایتی است که گاهی به علت عدم امکان انجام تمام مراحل ترخیص کالا، بخشی از کالا نگهداری و بخش دیگری از تشریفات انجام و پس از حل مشکلات و مراحل موجود، کالا تحویل صاحب آن می شود.

مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: در سنوات گذشته و در شرایط اقتصادی موجود جهت حمایت از بخش تولید و تولید کنندگان، پشتیبانی هایی را انجام داده ایم که این پشتیبانی ها همچنان ادامه دارد و مانعی برسر راه تولیدکنندگان استان نیست.

وی بیان کرد: نحوه پشتیبانی های ما به این صورت است که به صورت درصدی کالا هایی را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهیم و همچنین با بخشی از تولید کنندگان که نیاز به مواد اولیه خارجی دارند قرارداد داریم و ظرفیت اخذ قرارداد با مابقی تولیدکنندگان را نیز داریم.

حیدری در پایان تاکید کرد: مرز های استان با وجود شرایط قرمز کرونایی تعطیل نمی باشند و همانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار