نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: شرایط آب و هوایی سرگل ذهاب منجر به ورود مسافران نوروز به این شهرستان و افزایش آمار مبتلایان به کرونا گردید.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 14 April 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با شروع موج چهارم کرونا در سراسر کشور، استان کرمانشاه نیز گرفتار این موج شد و عموم شهرستان‌ها به رنگ قرمز تغییر کرد، تعداد بستری‌ها و مبتلایان نیز افزایش یافت.

وی افزود: شروع پیک چهارم در شهرستان سرپل ذهاب همزمان با شروع فصل بهار بود، از آنجا که وضعیت آب و هوایی سرپل ذهاب خوب است در ایام نوروز مقصد سفر گردشگران قرار گرفته و وضعیت کرونا نیز بحرانی شد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: در حال حاضر فوتی‌های ما به ۷۶ نفر افزایش یافته و بستری‌ها به طور متوسط بین ۳٠ تا ۳۲ نفر است. در عین حال تمام توان بهداشت و درمان برای رسیدیگی و بهبود بیماران کرونایی به کار گرفته شده است. تعداد بستری‌ها تا هفت برابر افزایش پیدا کرده، اما خوشبختانه تعداد فوتی‌های ما نسبت به بستری هایمان کمتر است.

فرزادی پور در ادامه بیان کرد: مبانی ورودی و خروجی را به طور کامل مسدود کردیم و پلاک‌های بومی و غیر بومی را کنترل می‌کنیم.

فرماندار سرپل ذهاب تاکید کرد: به جز گروه شغلی سطح یک تمامی گروه‌های شغلی تعطیل هستند.
همچنین اکیپ‌های بازرسی دائما نظارت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار