استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از اختصاص اعتبار ١٠٠ میلیارد تومانی جهت بازسازی بیمارستان سینا کرمانشاه توسط وزیر بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 16 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشست ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت، اظهار داشت: وزیر بهداشت دستورات لازم جهت اختصاص ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان سینا کرمانشاه را داده است و اضافه شدن ١٢٠ تخت در این بیمارستان بسیار کمک کننده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه ریزی‌هایی که انجام شد با کمترین خسارات از پیک چهارم کرونا عبور خواهیم کرد. در این برهه حساس نیازمند همکاری بیشتر از سوی مردم هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع تحمیل خسارات و هزینه‌های سنگین پیک چهارم کرونا به استان می‌شود، خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته تعداد زیادی اکسیژن ساز خریداری شده است.

این مسئول ادامه داد: به شش دستگاه دیگر نیاز داریم که وزیر نفت قول خرید سه دستگاه را داده و انتظار داریم وزارت بهداشت نیز در این زمینه کمک کند. اگر چه فردی خیر برای خرید ٢٠ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای استان نیز قول مساعد داده است.

بازوند تاکید کرد: در پایان از تلاش‌های شبانه روزی ١۴ ماهه کادر درمان و همه مدیرانی که به کنترل بیماری کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار