میثم حجتی پور در گفتگو با تابناک:
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با جولان کرونا در استان ظرفیت بخش‌های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا در حال تکمیل است.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 17 April 2021

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اوج مجدد بیماری کرونا بیمارستان شهدا که یکی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان کرمانشاه است به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی افزود: بیمارستان حضرت معصومه (س) از دیگر بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان می‌باشد که، چون مخصوص زنان و کودکان است بیماران کرونایی را به این مرکز ارجاع نمی‌دهیم.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح استان ظرفیتی که در بیمارستان شهدا به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده بودیم در حال پر شدن است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این بیمارستان بخش کرونایی و سایر بخش‌ها را از هم تفکیک کرده ایم تا خللی در ارائه خدمات به بیماران بخش‌های مختلف ایجاد نشود.

وی بیان کرد: با اوج مجدد بیماری حدود ۴۰ نفر تا به امروز بستری شده اند که در صورت تکمیل ظرفیت امکان پذیرش بیماران جدید را نداریم و ناچارا مجبور به ارجاع مبتلایان به سایر بیمارستان‌های سطح استان هستیم.

حجتی پور در پایان تاکید کرد: اگر روند گسترش بیماری به همین شکل ادامه داشته باشد و ظرفیت بخش‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان تکمیل شود مجبور به اختصاص سایر بخش‌ها به این بیماران خواهیم شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار