حجت الاسلام و المسلمین هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از آغاز پوی مردمی "بهار قرآن" همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 17 April 2021

حجت الاسلام و المسلمین هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های شاهد برنامه‌هایی در نظر گرفته ایم که شامل ختم گروهی قرآن کریم با راه اندازی پویش مردمی بهار قرآن با شهدا است که افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد و ثبت مشخصات خود در سیستم در این برنامه شرکت کنند.

وی افزود: برنامه دیگر، مسابقه تفسیر قرآن کریم برای سوره‌های قدر و مومنون برای خانواده‌های شاهد، ایثارگر و کارکنان شاهد مشغول به کار در بنیاد شهید استان می‌باشد که تفسیر نمونه آیت الله صیاد شیرازی است، در این مسابقه ۲۳ سوال چهار گزینه‌ای طرح می‌شود و پس از قرعه کشی به ازای هر ۱۰۰ نفر دو نفر انتخاب و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به این افراد تعلق می‌گیرد، همچنین برندگان هر استان به مرکز فرستاده می‌شوند و پس از قرعه کشی به ۲۳ نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به معرفی شهدای قرآن در سطح استان، سخنرانی مربوط به شهدای شاخص از جمله شهید محراب آیت الله شهید اشرفی اشاره کرد، برنامه‌های دیگر در رابطه با آموزش قرآن است که با توجه به وضعیت کرونا مجازی می‌باشد، اما در صورت مساعد شدن شرایط با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در زمینه روخوانی، روان خوانی و تلاوت، برنامه‌هایی داریم.

عسگری تاکید کرد: برنامه دیگر محافل قرآنی است که با رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود که برای خانواده ایثارگر و عموم مردم است و در مساجد و مراکز فرهنگی گلزار شهدا انجام می‌شود. در این مراسم پیشتازان و قاریان قرآن به مردم معرفی می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار