سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران از جذب ۵ بازیکن از دیگر تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 19 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی آزاد منجیری در مصاحبه صدا و سیما افزود : برای حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیاز به تقویت تیم داشتیم و از برخی هندبالیست‌هایی که در لیگ ایران و لیگ رومانی بازی می‌کردند دعوت کردیم که در این رقابت‌ها ما را همراهی کنند.
وی گفت: از میان لژیونر‌ها با اله کرم استکی بازیکن پست پخش و امین یوسف نژاد هندبالیست پست بغل چپ دعوت به همکار کردیم متاسفانه یوسف نژاد دچار شکستگی دست شد و نمی‌تواند در این بازی‌ها حضور داشته باشد به همین منظور با شاهو نصرتی که هم تیمی استکی است، اما در پست بغل راست بازی می‌کند وارد مذاکره شدیم.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: از آن جا که رقابت‌های لیگ اروپا اوایل خرداد به اتمام می‌رسد آن‌ها می‌توانند به ایران آمده و تا زمان اعزام که اواخر همان ماه است در تمرینات حاضر شوند.
منجیری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایرانی تیم در این مدت کوتاه در اجرای برنامه‌های تاکتیکی با لژیونر‌ها هماهنگ می‌شوند؟ گفت: با توجه به وضعیت موجود ما نمی‌توانیم برنامه دیگری داشته باشیم و مجبوریم با شرایط خود را هماهنگ کنیم البته از آن جا که این بازیکنان در شرایط حرفه‌ای تمرین کرده اند از قدرت هماهنگی بالایی برخوردارند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این ۲ لژیونر از سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور و محمد سیاوشی بازیکنانی که در لیگ برتر کشورمان حضوری قدرتمند و آماده داشتند هم دعوت به همکاری کرده ایم و آن‌ها در نخستین اردوی تمرینی و تدارکاتی که از ۱۴ فروردین آغاز شده بود حضور پیدا کردند.
 تمرینات تحت الشعاع تیم ملی امید قرار گرفت
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: سعی کردیم برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا برنامه ریزی‌ها را از روز‌های ابتدایی سال انجام دهیم تا تیم در مدت سه ماه تا شروع مسابقات به اوج آمادگی اش برسد، به همین منظور نخستین تمرینات را از ۱۴ فروردین آغاز کردیم، اما از آن جا که همزمان با شروع تمرینات تیم ملی امید شد این امر نوع اجرای برنامه‌های ما را تحت الشعاع قرار داد.
آزاد منجیری افزود: دومین مرحله اردوی تدارکاتی و تمرینی تیم را از شنبه چهارم اردیبهشت در گچساران آغاز خواهیم کرد، در نظر داریم اردوی پایانی را در تهران برگزار کنیم تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی بمنظور آنالیز عملکرد بازیکنان و محک زدن آن‌ها داشته باشیم.
 قوانین کرونایی اعلام نشده است
وی در پاسخ به این سوال که در شرایط کرونایی کنونی با چند بازیکن در این دوره از رقابت‌ها حاضر خواهید شد؟ گفت: در گذشته تیم با ۱۸ بازیکن اعزام می‌شد تا در دور دوم مسابقات بتواند تغییراتی در ارنج اصلی داشته باشد، اما با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران افزود: هنوز مسئولان کنفدراسیون هندبال آسیا قوانین حضور در مسابقات را با توجه به شرایط کرونایی اعلام نکرده اند، این وضعیت در حالی است که ما اگر به محل برگزاری مسابقات برویم و یکی از بازیکنان مبتلا شد نمی‌دانم در آن زمان چه تصمیمی باید گرفته شود؟ واز این قبیل سوالات برای کادر فنی زیاد است و همچنان منتظر اساسنامه کنفدراسیون آسیا هستیم.
 بالا رفتن قیمت ارز دستمان را بسته است
منجیری اظهارداشت: در این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا راه سختی را در پیش داریم چرا که تیم‌های رقیب به خصوص کشور‌های عربی از بازیکنان مطرح اروپایی و آفریقایی به خصوص مصر دعوت می‌کنند و ما باید با همان توان داخلی به مصاف با حریفان برویم.
وی گفت: بالا رفتن قیمت ارز دست مان را برای جذب یار خارجی بسته است و به قولی صرف ندارد چرا که هزینه زیادی را خواهد داشت. در سال‌های دور هندبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا عناوین خوبی، چون نایب قهرمانی و سومی را به دست آورده بود، اما در سال‌های اخیر از کسب عنوان مطلوب محروم بودیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار