رئیس سازمان و تبلیغات چرام گفت: با قاطعیت می‌گویم و شهادت می دهم مردم چرام از سطح بالایی از فرهنگ و اعتقادات برخوردار هستند،رونق در مساجد و مناسبت ها و کلید برنامه های دینی و مذهبی شهروندان چرامی زبانزد عام و خاص است.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 19 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1400 بر اساس سیاست‌های کلی و اصولی خود که تبلیغ و تبیین و نشر اسلام ناب محمدی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است انجام وظیفه خواهد کرد و هر ساله بنا بر ضرورت بر عملیاتی کردن سیاست های فرهنگی خود اولویت هایی را انتخاب و عملیاتی می کند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام گفت: بهترین دستور کار سازمان تبین شعار سال و تلاشی برای تبدیل آن به گفتمان غالب در سطح ملی است و متعاقب آن مطالبه گری از مسئولان به منظور تحقق شعار سال اولویت بعدی تلاش برای نهادینه کردن فرمایش مقام معظم رهبری درباره تواصی به حق و صبر و استقامت خواهد بود.
وی، افزود: دنبال شناسایی افراد تاثیرگذار، دلسوز و فرهیخته هستیم تا از ظرفیت آنان برای این مهم استفاده کنیم زیرا مهمترین عنصر تقویت نظام اسلامی امیدبخشی به آحاد مردم است و این از طریق همین تواصی انجام خواهد گرفت.
این مسئول ادامه داد: قطعا در صورت موفقیت ما در این خصوص نقشه های دشمن شکست خواهد خورد و اولین نتیجه آن در انتخابات آینده نیز مشخص می شود و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود که باعث انسجام ملی و تقویت بیش از پیش نظام اسلامی می شود.
وی، افزود: مهمترین برنامه های سازمان، حل و فصل مشکلات مردم از طریق توجه به برنامه ریزی بودجه ای است، با تجربه ای که ما در طرح شهید سلیمانی داشتیم و نتایج خوبی که در این زمینه کسب کردیم اعتقاد داریم اگر روحانیون و هیات مذهبی ما دست در دست هم دهند و هر کدام به محله مربوط به خود رجوع کنند بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی،عمرانی و فرهنگی آنان با دقت حل خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی طلب ادامه داد: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولین است قطعا با هماهنگی بیشتر و همفکری و تعامل همه دستگاه های حاکمیتی نه تنها دستگاه های فرهنگی، بعضی از مسائل اجتماعی قابل حل خواهد بود.
وی،تصریح کرد: چرایی حواشی یک سال اخیر در چرام، نیازمند دقت بیشتر و تحقق و پژوهش در این زمینه هستیم البته متاسفانه این گونه آسیب ها در مناطق عشایری به ویژه در مناطق ما از قدیم وجود داشته اما انتظار و توقع این بود با بالا رفتن سطح فرهنگ و آگاهی ها شاهد این گونه اتفاقات نباشیم.
این مسئول فرهنگی در شهرستان چرام، متذکر شد: با قاطعیت می‌گویم و شهادت می دهم مردم چرام از سطح بالایی از فرهنگ و اعتقادات برخوردار هستند،رونق در مساجد و مناسبت ها و کلید برنامه های دینی و مذهبی شهروندان چرامی زبانزد عام و خاص است. 
وی گفت: چرایی این اتفاق نیازمند تحقیق بیشتر است تا با کمک فرهیختگان چرام که تعداد آنان کم نیست و علما به ویژه امام جمعه محترم و سایر نهادهای تاثیرگذار اقداماتی انجام شود که شاهد اتفاقات این چنین نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار