در بازرسی کارشناسان از مراکز عرضه استان مشخص گردید، فرآورده شکر سفید با نام تجارتی “داردان” دارای نشان استاندارد جعلی می باشد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 19 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ؛ در بازرسی کارشناسان از مراکز عرضه استان مشخص گردید، فرآورده شکر سفید با نام تجارتی “داردان” دارای نشان استاندارد جعلی می باشد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام قانونی علیه واحد تولیدی از طریق اداره کل استاندارد استان مبدا انجام شده است.
وی افزود: بر اساس ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع می باشد.
رحمتی اضافه کرد: هم استانی های عزیز، قبل از خرید فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه داشته باشند و با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می توانند از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: از هم استانی های عزیز خواهشمندیم در صورت رؤیت این فرآورده در مراکز عرضه استان، ضمن عدم خرید آن، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمایند.
این شکر را در بازار کهگیلویه و بویراحمد نخرید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار