پژمان صالحی فر در گفتگو با تابناک:
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: سازمان انتقال خون به صورت یکسره از ۸ صبح تا هنگام افطار و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 20 April 2021

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان انتقال خون در ماه رمضان سال‌های گذشته بدون هیچ گونه دغدغه‌ای تا ساعت ۲۲ شب فعالیت داشت، اما امسال متاسفانه به دلیل محدودیت‌های ترددی اعمال شده از طرف ستاد ملی کرونا تا افطار آماده خونگیری از مردم هستیم.

وی افزود: مصوبه‌ای از ستاد ملی کرونا اخذ شد مبنی بر لحاظ نشدن جریمه برای افرادی که از ساعت 22 شب به بعد به مراکز انتقال خون در کشور مراجعه می‌کنند.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده در استان کرمانشاه تصمیم بر آن شد که در حال حاضر هفته‌ اول ماه رمضان را از ساعت ۸ صبح لغایت ۳۰: ۸ غروب که زمان افطار است فعالیت داشته باشیم تا در پایان هفته طبق آمار بدست آمده برنامه ریزی کنیم.

این مسئول بیان کرد: در سال‌های گذشته در هنگام ظهر یک الی دو ساعت برای استراحت تعطیل و بعد مجددا شروع به کار می‌کردند، اما در حال حاضر به صورت یکسره در حال فعالیت هستیم و تعطیلی نداریم.

صالحی فر تاکید کرد: اگر مراجعه مردم به سازمان خوب باشد به همین منوال ادامه خواهیم داد در غیر این صورت ممکن است برنامه را تغییر بدهیم.

وی با اشاره به فعالیت سازمان انتقال خون در شب‌های قدر گفت: در این ایام از ساعت ۸ صبح لغایت ۰ ۳ :۲۳ شب به صورت یکسره اماده خدمت به مردم خیر هستیم.

صالحی فر در پایان اظهار کرد:متاسفانه در هیچکدام از شهرستان‌ها مراکز دائم خون گیری نداریم و تیم‌های سیار هم با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و روزه داری همکاران، تعطیل است امیدورایم بعد از ماه مبارک رمضان مثل برنامه‌های قبل تیم سیار فعالیت خود را از سر بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار