فرماندار قصرشیرین گفت: مردم فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و پایبندی به دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و برای مقابله با کرونا جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 21 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مرادعلی تاتار افزود: همراهی و همدلی مردم و همکاری آنها با ستاد کرونا رابطه مستقیم با کاهش انتشار ویروس خطرناک کرونا دارد از این رو بیشتر از همیشه مراقب باشیم و اصول بهداشتی را به عنوان جزء جدایی ناپذیر زندگی خودشان قرار دهیم.

وی اظهار داشت: با توجه به تغییر رنگ شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا از زرد به نارنجی مشاغل سطح یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما این وضعیت شکننده و در صورت عادی انگاری و بی توجهی مردم شاهد تغییر رنگ شهرستان به قرمز خواهیم بود.

تاتار گفت: از ابتدی شروع اپیدمی کرونا تاکنون ۷۳۲ نفر از مردم این شهرستان به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد ۲۴ نفر فوت کرده اند.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی ۹ نفر اهل قصرشیرین در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری هستند و از روز گذشته تاکنون تست ۱۹ نفر آنها مثبت شده است.

فرماندار قصرشیرین تاکید کرد: ویروس جهش یافته از قدرت سرایت و انتشار بسیار بالایی برخورد است و مردم همچنان نسبت به رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.
وی افزود: بنا به ضرورت وضعیت نارنجی مشاغلی که باید تعطیل باشند، بسته خواهند بود و برای ورود به شهرستان منع تردد خودروهای غیر بومی داریم و افرادی که از این کار سرییچی کنند با جریمه مواجه خواهند شد.

تاتار گفت: افرادی که آزمایش کرونای شان مثبت می‌شود و یا فردی از اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلاین حتما تا بهبودی کامل در منزل بمانند تا شاهد سرایت این ویروس به دیگران نباشیم چون تعرض به سلامت مردم حق الناس است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار