جانشین سابق فرماندهی سازمان بسیج کارمندان گفت: 6 حلقه صالحین در گذشته، امروز به 150 حلقه رسیده که 110 حلقه مربوط به برادران و 40 حلقه مربوط به خواهران است.
کد خبر: ۹۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 16 September 2015
حجت‌الاسلام جلال کلانتر در مراسم معارفه جانشین فرماندهی سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل سپاه امام رضا(ع)، در سالن اجتماعات ساختمان پست بانک، با اشاره به رویکرد فرهنگی برنامه‌های بسیج ادارات اظهار کرد: بسیج ادارات در راستای رسالت فرهنگی خود برنامه‌های متعددی داشته و در تمام زمینه‌ها تنها به خود متکی بوده است.

جانشین سابق فرماندهی سازمان بسیج کارمندان با تأکید بر اینکه بسیج ادارات باید بازوی اجرایی مدیران باشد، بیان کرد: بسیج ادارات در راستای تحقق مطالبات رهبری فعالیت‌های عمده‌ای انجام داده است که راه‌اندازی نشریه‌ نمونه‌ای از فعالیت‌های بسیج ادارات در این راستا است.

وی به فعالیت‌های بسیج ادارات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: 50 درصد فعالیت‌های بسیج ادارات در فضای مجازی انجام می‌شود و گروه‌های متعددی در این فضا تشکیل شده است.

کلانتر با اشاره به دیگر فعالیت‌های بسیج افزود: برگزاری همایش ایثار و مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی متعدد، کمک به جبهه مقاومت، دیدار با خانواده شهدای جنگ تحمیلی و اعزام بسیجیان به راهیان نور از اقدامات این تشکل است.

جانشین سابق فرماندهی سازمان بسیج کارمندان از فعالیت 41 پایگاه بسیج در سطح ادارات خبر داد و افزود: شرکت فعال در رزمایش‌ها و راه‌اندازی اردوهای جهادی از اقدامات مهمی است که در پایگاه‌ها انجام شده است.

وی تنها راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن را حلقه‌های صالحین دانست و عنوان کرد: 6 حلقه صالحین در گذشته، امروز به 150 حلقه رسیده که 110 حلقه مربوط به برادران و 40 حلقه مربوط به خواهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار