محسنی بندپی با صدور حکمی مجتبی مرادی نوروزی را به سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین­ الملل استانداری تهران منصوب کرد.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 01 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مجتبی مرادی نوروزی ، مدیر کل حوزه استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران منصوب شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن حکم محسنی بندپی خطاب به مجتبی مرادی نوروزی آمده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم جنابعالی به سمت "مدیرکل روابط عمومی و امور بین ­الملل"  منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید.

مجتبی مرادی نوروزی که مسئولیت اداره کل روابط عمومی استانداری تهران را بر عهده گرفته و جایگزین میرزائی خالص مدیرکل جدید بازرسی استانداری تهران شده است، پیش از این در مسئولیت هایی نظیر معاون سازمان همیاری شهرداری های استان تهران، مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده و در پیشینه خود سابقه روزنامه نگاری را نیز ثبت کرده است.
لازم به توضیح است مجتبی مرادی از جمله مدیران موفق در حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که تعامل خوبی با رسانه های استان داشت .
 
مدیر روابط عمومی تهران منصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار