نامه سرگشاده با ادعای استخدام های بی ضابطه
نامزد شورای شهر لنده با ادعای وجود تبعیض و پارتی بازی ها در استخدامی های اخیر علوم پزشکی استان(شبکه بهداشت و درمان لنده) واکنش نشان داد و در همین راستا نامه سرگشاده ای به ریاست دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نوشت.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 02 May 2021

استمداد نامزد شورای شهر لنده از رئیس دادگستری استان در ماجرای استخدام های بی ضابطه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

سید غفار فتحی نامزد شورای شهر لنده با ادعای وجود تبعیض و پارتی بازی ها در استخدامی های اخیر علوم پزشکی استان(شبکه بهداشت و درمان لنده) واکنش نشان داد و در همین راستا نامه سرگشاده ای به ریاست دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نوشت.

متن نامه به شرح ذیل است:

ریاست محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد جناب آقای دکتر نگین تاجی

سلام علیکم 

احتراما به استحضار می رساند اینجانب سید غفار فتحی بعنوان یک شهروند، یک جوان و همچنین نامزد ششمین دوره شورای شهر لنده که اکنون ادعای وکالت حقوق عامه مردم را دارم و در شرایط کنونی چنین واکنشی به ضررم تمام شود ولی صراحتاً می گویم از ریزش آراء نمی ترسم و از کشتن حقیقت واهمه دارم، چون اگر امروز سکوت کردم فردا روز که خادم شدم سکوت های خطرناک تری سر خواهم داد.

مستحضرید حق بر اشتغال و حق بر داشتن اشتغال از مهم ترین حقوق شهروندان و صراحتاً در ماده های ۷۷ ، ۷۸ ، ۸۱ منشور حقوق شهروندی است که در آن ها بر حق فرصت برابر در دسترسی به مشاغل به صورت قانونی تاکید شده است شاید کم ترین انتظار جوانان و مردم مظلوم استان کهگیلویه و بویر احمد در شرایط وخیم اقتصادی فعلی کشور رعایت قانون و اجرای عدالت است.

متاسفانه طی سالیان اخیر در بحث استخدامی ها در بدنه دستگاه های دولتی و نهادهای اجرایی استان شاهد تبعیض ، فساد ، ظلم و اقدامات زیر پوستی رانت های کبیر سیاسی هستیم که رابطه را بر ضابطه می چربانند اخیراً نیز جذب نیرو در شبکه بهداشت ودرمان لنده و کلاً در سطح استان و در خیلی از دستگاه ها و ادارات بدون رعایت فرآیند قانونی انجام می شود که این مهم سینه تمامی عدالت خواهان را به درد آورده است بدین شرح که نه فراخوان و آگهی عمومی زده می شود نه ثبت آزمونی است منابعی هم که ارائه نمی شود و خبری از اعلام نتیجه و مصاحبه تخصصی نیز نیست فقط تا چشم کار می کند شاهد رانت و استخدام ژن برترها هستیم شگفت آن که هیچ اهرمی پیگیر شیوع و مقابله با این پدیده شوم نیست و هیچ مسئولی تاکنون حاضر به پاسخگویی و ارائه توضیحات نشده است.

آقای نگین تاجی قانون شکنی و پارتی بازی کاملاً محرز است چرا انحصار را از بین نمی برید پس این قانون کی و کجا می خواهد آفتابی شود؟ اگر در قوانین مجازات اسلامی در امر مبارزه با پارتی بازی و فساد اداری ماده و تبصره ای موجود هست چرا ما تا الان در سطح استان ندیدیم این آسیب ها در محاکم قضایی جرم شناخته شوند و یا شاهد برخورد قاطع با متخلفان و کسانی که توصیه یا اعمال به نفوذ در مبحث استخدامی ها می کنند باشیم تا درس عبرتی برای همگان شود لذا استدعا دارم به این موضوعات فوراً ورود کرده و نتیجه تحقیقات را برای مردم استان رسانه ای تا ابهامات برطرف شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار