مبلغین روحانی و کارشناسان دینی و مذهبی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی احکام، عقاید، محافل و مجالس قرآنی و دیگر مراسم های ملی و مذهبی، بازپروری و بازسازی شخصیت زندانیان به زندان ها اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 03 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در دیدار مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان بر لزوم همکاری فی مابین در راستای برنامه های اصلاحی و تربتی در زندان های استان تأکید شد.
 
«منصور بیژنی» توسعه فراگیر فعالیت های فرهنگی و تربیتی با استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف را ضروری دانست و اظهار کرد: صرف نظر از نوع جرم و میزان مجازات افراد، زندانیان به عنوان شهروندان جامعه محسوب می شوند و باید مسئولین دستگاه های مختلف وظایف و تکالیف خود نسبت به شهروندان را برای این گروه نیز پیش بینی و مجموعه زندان های استان را در خدمات رسانی یاری کنند.         
 
مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی زندانیان و آماده نمودن آنان جهت بازاجتماعی شدن را به عنوان یک راهبرد و اولویت در دستگاه قضا برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا نهادهای ذی صلاح به ویژه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان علاوه بر توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی، از طریق اعزام مبلغین روحانی و کارشناسان دینی و مذهبی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی احکام، عقاید و مسائل مبتلابه، محافل و مجالس قرآنی و نیز برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی و دیگر مراسم های ملی و مذهبی، بازپروری و بازسازی شخصیت زندانیان تحقق پیدا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» نیز در این نشست با بیان اینکه ما نیز زندان ها را به عنوان یکی از مراکزی می دانیم که باید با تلاش وافر در راه تربیت افراد به خطا رفته تلاش کنیم، گفت: خود را موظف به همکاری و همراهی با زندان ها برای باز اجتماعی شدن افراد زندانی می دانیم.    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توضیحات و ارائه گزارش جامع مدیرکل زندان ها بیش از پیش خود را مکلف به همکاری می دانیم و در این راه طبق تفاهم نامه ای که بسته خواهد شد روحانیون و مبلغین دینی را برای امور تبلیغی و دینی به زندان ها اعزام می کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار