انتقاد فعال رسانه ای و فرهنگی :
رازیان : مدیران شهری برنامه مدونی برای مناطق مذکور اجرا نکرده اند و به نظر می رسد برخی از ناهنجاری ها از تبعیض نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹ 07 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رازیان ، فعال رسانه ای و فرهنگی با انتقاد از برخی تبعیض ها در خدمات دهی شهر یاسوج ، گفت : مناطقی از جمله شهرک امام حسین علیه السلام، شهرک جهاد، شهرک امام علی (ع) با قدمتی بیش از بیست سال همچنان از ابتدایی ترین امکانات رفاهی، تفریحی وخدمات شهری محرومند.

رازیان تصریح کرد : مدیران شهری برنامه مدونی برای مناطق مذکور اجرا نکرده اند و به نظر می رسد برخی از ناهنجاری ها از تبعیض نشأت می‌گیرد.

رازیان ، با بیان اینکه یاسوج بعنوان پایتخت استان فقط به چند محله ختم نمی شود ، گفت : مرکز استان زمانی می تواند در جهت پایداری قرار گیرد که بتواند راهکارهایی مشخص در تأمین نیازهای خدماتی ساکنان ارائه دهد.

وی به ضعف موجود در جهت ارایه خدمات به شهروندان اشاره کرد و بیان داشت : به علت نگرش بخشی، ضعف ساختاری مدیریت شهری و فقدان مشارکت مردمی، سازمان‌های خدمات رسان شهری نتوانسته اند به صورت کارا به توزیع فضای عادلانه خدمات بپردازند.

رازیان ادامه داد: توزیع فضایی نامناسب خدمات شهری در محلات مختلف شهر یاسوج و اختلاف در سطح برخورداری یکی از مهمترین عوامل ناپایداری توسعه می باشد.

وی گفت: حتی اگر خدماتی که ارایه می شود بیش از نیاز واقعی باشد و یا با سرانه استاندارد برابر شود باز هم نمی توان گفت که جوابگوی نیاز همه ساکنان شهر خواهد بود.

سید حسین رازیان در پایان با تاکید بر اینکه شهرداری موظف به بالابردن سطح برخورداری مناطق کم برخوردار است ، عنوان کرد : در کنار این خدماتی که ارائه می شود باید این امر مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد که خدمات به چه شکلی توزیع شده‌اند و پراکندگی فضایی آنها از چه الگویی پیروی می کند در این صورت می توان از شهری پایدار یاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار