موحد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد :
نماینده 4 شهرستان در پاسخ به سوال وضعیت بودجه حوزه انتخابیه خود گفت : در خصوص افزایش بودجه شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده هم باید بگویم که این افزایش در حوزه انتخابیه بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲ 07 May 2021
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت بودجه استان ، اظهار داشت : با نگاهی به ارقام بودجه می بینیم که در مجموع کل بودجه استان افزایش چشمگیری نسبت به بودجه سال گذشته داشته است که جای بسیار امیدواری برای کمک به توسعه استان است.
سید محمد موحد در پاسخ به سوال وضعیت بودجه حوزه انتخابیه خود گفت : در خصوص افزایش بودجه 4 شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده هم باید بگویم که این افزایش در حوزه انتخابیه بی سابقه بوده است.
موحد در خصوص انتخابات پیش رو و اینکه برای شما مشارکت بالا اولویت دارد یا گزینه اصلح گفت : شکی نیست که در برهه کنونی اولویت با مشارکت حداکثری است و همه باید تلاش کنیم که بالاترین مشارکت را در این انتخابات داشته باشیم ضمن اینکه در انتخاب گزینه مردم باید با توجه به برنامه های کاندیداها ، تلاش در انتخاب بهترین را داشته باشند .
نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خاصی برای انتخابات مد نظر شما است ، گفت : هنوز برای اعلام گزینه اصلی و مورد حمایت زود است و باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام افراد و با چه برنامه هایی وارد میدان می شوند تا پس از آن در این خصوص تصمیم مناسب گرفته شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار