غافلگیری محسن رضایی برای رقبا
ستاد انتخاباتی محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری دوره سیزدهم در سراسر کشور راس ساعت 1 بامداد و با رمز یا فاطمه الزهرا (س) افتتاح شد .
کد خبر: ۹۶۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۵ 28 May 2021
ستاد انتخاباتی محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری دوره سیزدهم در سراسر کشور راس ساعت 1 بامداد و با رمز یا فاطمه الزهرا (س) افتتاح شد .
ستاد محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور رئیس ، جانشین ستاد ، اعضای شورای راهبردی و برخی از افراد به صورت معدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی فتتاح شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس شورای راهبردی ستاد رضایی در استان گفت : محسن رضایی در دوران فاع مقدس توانست با مدیریت خوب میدانی و شناسایی جوانان نخبه ، خدمات بزرگی به کشور کند.
سید علی محمد بزرگواری افزود : ما امروز به پاس شهدا و امام شهدا و منویات رهبری در میدان رقابت حاضر شده ایم اما نه برای قدرت طلبی بلکه برای یک رقابت سالم ، با حوصله و استقامت در صحنه خواهیم بود .
بزرگواری ادامه داد : الان وضعیت ما متفاوت است و دیگر بحث کناره گیری و حرف هایی که برخی می زدند که آقا محسن نهایتا کنار خواهد رفت مطرح نیست و به صراحت اعلام می کنم ، آقا محسن یک طرف قضیه خواهد بود و دیگران یک طرف دیگر .
وی گفت : شاید تا دیروز برخی حرف هایی می زدند اما الان خداوند دل ها را به سوی آقا محسن هدایت کرده است و مطمئنا وی پای اصلی رقابت خواهد بود و ما در یک رقابت سالم بدون غیبت ، فحش ، بی اخلاقی و شایعه رقابت خواهیم کرد.
افتتاحیه شبانه ستاد انتخاباتی با رمز یا فاطمه الزهرا (س) + فیلم/ بزرگواری : اولین شلیک از ما نخواهد بود اما ... / دنبال رقایت سالم هستیم
بزرگواری افزود :  اکنون خیزشی در کل کشور برای حمایت از آقا محسن شکل گرفته است و دیگر بحث استان های زاگرس نشین و جنوب کشور مطرح نیست .
وی ادامه داد : رهبری بر سرنوشت ساز بودن انتخابات نه برای امروز بلکه برای سال های طولانی تاکید کرده است  لذا هم اکنون ما اینگونه در صحنه  حاضر می شویم که به عنوان یک سرباز میدان در جهت تحقق منویات رهبری اول تاکید بر حضور پرشور مردم داشته باشیم .
بزرگواری گفت : رهبری بر دو موضوع بسیار تاکید داشته است اول معیشت و دوم اشتغال جوانان که خوشبختانه آقا محسن در این دو زمینه برنامه های قانع کننده ای برای همه دارد به گونه ای که نخبگان و آگاهان اعلام می کنند بهترین برنامه ها را وی دارد و انشاالله همه تلاش خواهیم کرد که وی به مرحله اجرای برنامه های خود برسد.
رئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت : در تبلیغات مطابق با دین ، شرع و آئین خود ، داشته ها و کاندیدمان را تبلیغ می کنیم و به کسی کاری نداریم و اولین شلیک کننده نخواهیم بود .
بزرگواری خطاب به رقبا گفت : ما که دشمن نیستیم و می خواهیم رقابت در عین رفاقت کنیم اما هشدار می دهیم که اگر رقبا اقدام به تخریب کردند ما تخریب نخواهیم کرد اما واقعیت ها را بدون ملاحظه خواهیم گفت .
وی ادامه داد : ما خیلی حرف برای گفتن داریم اما از توصیه رهبری برای رعایت اخلاق پیروی می کنیم و فقط به تبلیغ برنامه های خود خواهیم پرداخت .
افتتاحیه شبانه ستاد انتخاباتی با رمز یا فاطمه الزهرا (س) + فیلم/ بزرگواری : اولین شلیک از ما نخواهد بود اما ... / دنبال رقایت سالم هستیم
بزرگواری در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اطمینان داریم که کاندید ما اصلح است لذا از هم اکنون باید کفش ها را برکشید و آستین ها را بالا بزنیم و برای موفقیت آقا محسن تلاش کنیم .
وی افزود : آقای رضایی بهترین برنامه ها را دارد و خود دارای قدرت زیادی است و در مناظرات خواهیم دید که رقبایی که فقط سخن مشاورین را بیان می کنند چگونه در مقابل برنامه های وی کم خواهند آورد ضمن اینکه وی به صراحت اعلام کرده است در این مناظرات ملاحظه هیچ کس را نخواهم کرد .
بزرگواری گفت : آقای رضایی به ما قول داده است که در این دوره ملاحظه هیچ کس را نداشته باشد و خواهید دید که نشان می دهد دست بیشتر کاندیداها خالی است و در مقابل وی حرفی برای گفتن ندارند .
وی ادامه داد : دست ما در مناظره ها و رقابت پر است بنابراین هیچ نیازی به پرخاش و حمله کردن به دیگران نداریم ضمن اینکه حرکت ما مردمی است و خوشبختانه مردم هم در حال آمدن به سمت آقا محسن هستند .
بزرگواری گفت : در حرکت مردمی ، به حزب های بی شناسنامه که هر بار نزدیک انتخابات به نامی در می آیند و چیزی می گویند و افرادی که آن بالا نشسته اند و قیم مابانه تصمیماتی می گیرند ، هشدار می دهیم که این بار این وضعیت قیم مابانه پایان خواهد پذیرفت .
رئیس شورای راهبردی ستاد محسن رضایی افزود : عده ای همیشه صحبت از اصولگرا و اصلاح طلب می کنند اما اینبار همه مردم و فارغ از این دسته بندی ها به همراه آقا محسن برای مردم ایران و ایران بزرگ اقدام خواهند کرد.
بزرگواری گفت : آغوش ما برای همه باز است و به شما قول می دهم که دل ها به سمت آقا محسن می آیند و الان دیگر بحث زاگرس نشینان و جنوبی ها مطرح نیست بلکه در ستاد مرکزی افرادی از دیگر استان ها را دیدم که از ما به اصطلاح دو آتشه تر بودند .
وی ادامه داد : رقابت ما همین سه هفته است و کسانی که به دنبال تخریب و قدرت طلبی هستند به زودی پشیمان خواهند شد اما ما باید در همین سه هفته با قدرت تمام در جهت موفقیت آقا محسن با صبر ، متانت و اخلاق مداری تلاش کنیم .
بزرگواری در پایان گفت : با توجه به وضعیت شیوع کرونا ، متینگ های انتخاباتی نخواهیم داشت اما همه باید در فضای مجازی و رسانه ها با رعایت کامل فرهنگ اسلامی ، ایرانی و صداقت لری در جهت موفقیت راه آغاز شده تلاش کنیم .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
اینو میگن تقسیم کار دهراب پور خودس اینجابرادرش اونجا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار