مرحوم حسن محمدیان (قلندری)،مرد بی دفاع این روزهای کرونایی از خانواده ی باافتخار پاکبانی باتقدیم جانش در حین خدمت مقدس رنگ واقعی خدمت را در پمپ بنزین منصوری اکبرآباد به تصویر کشید تا خاطرمان بماند که ما پاکبانانی داریم که بی ادعا کار می کنند و ویترین شهر را آراسته می کنند.
کد خبر: ۹۶۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 31 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز شنبه هشتم خرداد ماه بر اثر تصادف خودرو با یک پاکبان در شهر یاسوج متاسفانه این پاکبان بر اثر شدت جراحات وارده فود کرد .
رئیس پلیس راهور شهرستان بویراحمد، جزئیات فوت پاکبان یاسوجی بر اثر تصادف را تشریح کرد.
سرگرد داوود بوستانی در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در پی گزارش تصادف روبروی پمپ بنزین منصوری یاسوج، یکی از پاکبانان شهرداری یاسوج صبح روز شنبه هشتم خرداد، بلافاصله ماموران راهور به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور در محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو با کارگر پاکبان شهرداری برخورد کرده و متاسفانه این کارگر بر اثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جان خود را از دست داد.
درخواست از شهرداری و شورای شهر یاسوج

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حداد مومنی یکی از جوانان یاسوجی طی یادداشتی خطاب به شورای شهر و شهردار یاسوج نوشت :
«وَ اللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ »؛ «و خداوند کسانى را که خواهان پاکى اند دوست مى دارد»
خبری از سلاح فرمانده ی بی دفاع شهر نیست،خبری از خش خش  جاروی پاکبان نیست.
امشب سفید و سیاهی شهر خالی از خش خش جاروی پاکبان است.
نگران فردایم،اعتمادی به خروس سحرخوان نیست،صدای خش خشی هم نیست، چرا که دگر پاکبانمان در آغوش سحر رفته بخواب...
 قلمم می لغزد از پارادوکسی که در ذهن دارم، خدمت یا خودمت!!!
حسن محمدیان(قلندری) تندیس خدمت شهر یاسوجی است که چندصد نفر با کت و شلوار های مدلینگی برای خدمتش صف کشیده اند و شاید خودمت(همان پارادوکس ذهنی)!!!
اما برای ماها در هیاهوی شهر جز لباس با افتخار نارنجی عمو حسن چیز دیگری خوش نیست...
مرحوم حسن محمدیان (قلندری)،مرد بی دفاع این روزهای کرونایی از خانواده ی با افتخار پاکبانی با تقدیم جانش در حین خدمت مقدس رنگ واقعی خدمت را در پمپ بنزین منصوری اکبرآباد به تصویر کشید تا خاطرمان بماند که ما پاکبانانی داریم که بی ادعا کار می کنند و ویترین شهر را آراسته می کنند.
از شهردارمحترم یاسوج و شورای محترم دوره پنجم که روزهای پایانی کار خود را طی می کنند خواهشمندیم که این بار به احترام این انسان شریف اکثریت هم عقیده شوند و خیابانی را به نام حسن محمدیان(قلندری) نامگذاری کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
باسلام واحترام وعرض ادب واحترام خدمت یکایک ملت عزیز گرامی وسرافراز ایران اسلامی.
ازاینکه شمابرادران وخواهران واحادملت به مالطف دارندوماراموردالطاف کریمانه خویش قرارمیدهندومخصوصاوبسایت محترم شماخاضعانه دست شمارامی بوسیم.ازاینکه میتوانیم خدمتی به شماولو کوچک انجام دهیم خدای خویش را شاکریم.
همکارعزیزمابسیجی فعال پاکبانی مهربان دلسوزوباخلوصی بودندکه درحوضه ومحیط کاری باتمام وجودایفای نقش میکردند.ازدرگاه خداوند باریتعالی عروج درجات وآمرزش رابرایشان خواهانیم.
خدمتگذارشماملت ایران پاکبان محمد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار