رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گقت: شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۴ نفر رسید.
کد خبر: ۹۶۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱ 02 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدانپناه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : هم‌اکنون ۱۹۶ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند و از این تعداد ۹۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۲۷۰ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ٣٠ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، کهگیلویه و گچساران موارد بوده است.
یزدان پناه عنوان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۸ نمونه تست  سریع در استان انجام شد که ۱۰ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: ضروری است در این شرایط حساس و ناپایدار از هر گونه دید و بازدید و مسافرت غیر ضروری خودداری شود.
وی عنوان کرد: دورهمی ها و تجمعات نقش مهمی در انتقال  کرونا داشته است همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون افراد واحد شرایط می تواند کمک به کنترل این بیماری کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار