اولین اظهار نظر خلقی پور پس از انتصاب از طرف نیکزاد
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان با اشاره به اینکه بعضی ازستادها فاقد مجوز لازم هستند افزود : لازم است همه ستادها مجوز لازم را از طرف ستاد مرکزی دریافت کنند.
کد خبر: ۹۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 03 June 2021

اولین جلسه شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی راس ساعت ۱۸ روز چهارشنبه دوازدهم خرداد با حضور روسای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این جلسه که روسا و نمایندگان ستادهای شورای وحدت اصولگرایان ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ، ستاد مردمی آیت الله رئیسی ، ستاد حامیان رئیسی ، ستاد ایثارگران انقلاب اسلامی ، ستاد دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ، ستاد مردمی وحدت ، ستاد عدالت و کرامت ، ستاد جبهه همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی ، ستاد ایران سربلند ، ستاد عدالت طلبان ایران اسلامی ، ستاد دانشگاه ، ستاد جوانان ، ستاد نخبگان انقلابی ، ستاد رویش اقتدار مردمی ، ستاد مردمی ایران ما ، ستاد خدمت ، ستاد گام دوم انقلاب ، ستاد زاگرس نشینان ، ستاد قرارگاه حوزوی استان ، ستاد لرزبانان ، ستاد بانوان و ... حضور داشتند ، خلیفه خلقی پور که با دستور نیکزاد برای راه اندازی و هماهنگی ستادهای مردمی بعنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی منصوب شده است در سخنانی با گرامی داشت یاد وخاطره امام راحل و شهدای راه حق و آزادی ، سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت .
وی با اشاره به اینکه ماه خرداد ماه تغییر در مسیر و تحول در تاریخ است افزود : امسال هم در خردادماه با رویداد بزرگی مواجه هستیم که در تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی و برای چهار سال آینده نقطه عطفی محسوب می شود .
خلقی پور با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار داریم گفت : در این مقطع دشمن بسیار حساس شده و همه تلاش خود را برای خنثی نمودن این حرکت عظیم بکار بسته است .
وی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود دو نکته اهمیت دارد افزود: نکته اول مشارکت حداکثری مردم است که مورد درخواست رهبری و دلسوزان کشور است و نکته دیگر رویکرد ایجاد شده در جامعه برای تشکیل دولت انقلابی است .
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی در استان با اشاره به ویژگی های آیت الله رئیسی گفت : با توجه به ویژگی ها و شرایط خاص امروز ، زمینه برای پیروزی و موفقیت ایشان بسیار است و بخاطر همین است که دشمنان انقلاب درصدد هستند تا چهره این شخصیت انقلابی را مخدوش و به شکلهای مختلف تخریب کنند .
وی با تشکر از اقدام انقلابی شورای نگهبان ، حرکت این شورا را بسیار موثر توصیف کرد وافزود : این شورا همیشه مورد حمله دشمنان بوده است .
خلیفه خلقی پور در ادامه با اشاره به انتصاب خود بعنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در استان گفت : این ستاد بعنوان بالاترین مرجع در زمینه اجماع ستادهای آیت الله رئیسی در استان است که وظیفه هماهنگی ، نظارت و نظم بخشیدن به کارکرد ستادهای مردمی استان را بر عهده دارد.
وی با اشاره به تعدد ستادهای مردمی افزود : تعدد ستادها افزون بر آنکه موجب ایجاد شور انتخاباتی و ایجاد زمینه های موفقیت می شود گاها ممکن است موجب سردرگمی و اختلاف سلیقه ها گردد.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان با اشاره به اینکه بعضی ازستادها فاقد مجوز لازم هستند افزود : لازم است همه ستادها مجوز لازم را از طرف ستاد مرکزی دریافت کنند.
وی وظیفه ستادها را هدایت آرای مردم به سوی آقای رئیسی دانست و تاکید کرد : بایستی هماهنگی لازم بین ستادها شکل گیرد تا علاقه و انگیزه لازم برای حضور علاقمندان به جریان انقلاب در پای صندوق های رای ایجاد شود.
خلقی پور گفت : همه اعضای ستادهای مردمی آیت الله رئیسی بعنوان عضو شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی منصوب می شوند.
در این جلسه پس از تبادل نظر اعضا و ارائه گزارش مسئولین ستادهای مردمی ، قائم مقام ، دبیر و معاونین ستادهای مردمی با رای گیری از اعضاء مشخص شدند.
بر این اساس :

۱ _ محمدصادق درفشی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان

۲_ *زهرا موسوی بعنوان قائم مقام شورای هماهنگی استان

۳ _ حسین فیاض بخش معاون هماهنگ کننده
۴ _ بهرام موحد زاده معاون تولید محتوا و همایش ها
۵ _ داریوش غلامی معاون امور شهرستانها و مناطق
۶ _ محمد علوی تبار معاون امور جوانان
۷ _ علی اصغر فضیلت فر معاون منابع انسانی و سازماندهی
با رای اعضا انتخاب شدند.
لازم به توضیح است روز گذشته اعلام شد به دستور دکتر علی نیکزاد و ابلاغ ستاد مرکزی آیت الله رئیسی،"خلیفه خلقی پور" از فعالین سیاسی استان بعنوان "مسئول هماهنگی ستادهای مردمی" آیت الله سید ابراهیم رئیسی ​در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. "خلقی پور مسئول هماهنگی ستادهای رئیسی در استان شد"
برچسب ها: خلقی پور ، رئیسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار