کاندیدای میان دوره ای مجلس در شهرستان گچساران
کاندید میان دوره ای مجلس در شهرستان گچساران گفت : با اتحاد و وحدت سفیر دو قوم بزرگ ترک و لر هستم .
کد خبر: ۹۶۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸ 04 June 2021

 

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز همایش طوایف قشقایی های گچساران در قالب هم اندیشی در روستای سربیشه برای هومان عسکری کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای مجلس گچساران و باشت برگزار شد.

این کاندیدای میان دوره ای مجلس با اشاره به معیار تقوا و شایسته سالاری، خود را سفیر اتحاد ترک ولر در شهرستان دانست و گفت : از مردم عزیز و ترک زبان خواهش میکنم من را صرفا به خاطر ترک بودن و قوم گرایی حمایت نکنند بلکه زمانی که به پای صندوق رای می روند معیار تشخیص من را برای خدمت به مردم، شایستگی،توانایی و اجرای قانون گزاری بدانند.

عسکری افزود : دنیا واخرت خود را برای قوم گرایی از بین نبرید چرا که در عرصه سیاست افراد زیادی آمدند و رفتند ، من و دیگران هم خواهیم رفت و این شما هستید که باید فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنید.

وی خاطرنشان کرد : دنیا و عاقبت خود رابه پای قوم گرایی قربانی نکنید و در این دوره من به نیابت از همه شما سفیر لر و ترک خواهم بود و با ایجاد اتحاد و از بین رفتن قوم گرایی در سایه قانون آرامش توسعه را ادامه خواهم داد.

عسکری خطاب به مردم بیان کرد: اجازه ندهید شایسته سالاری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هر شخصی در این شهرستان قربانی قوم گرایی و منفعت شخصی خاصی باشد.

وی با بیان اینکه ما نباید شایسته سالاری را فدای هر نوع حزبی بدانیم افزود : انتظار دارم در این دوره همه اقوام لر و ترک با اتحاد و هم اندیشی آرامش انتخاباتی را تجربه کنند.

وی خطاب به جوانان شهر گفت:بیاید همه با اتحاد و یکدستی اندوه و مظلومیت را از این شهر بزداییم و ریشه قوم گرایی نژاد پرستی وهمه رفتارهای نامتعادل و نا متعارف را با حضور در پای صندوق رای به نتیجه برسانیم.

عسکری بابیان اینکه جوانان ما در گام دوم انقلاب نقش بسزایی در پیشبرد اهداف اسلامی و این تمدن بزرگی را دارند بیان کرد:امیدوارم جوانان نخبگان و بانوان این شهرستان هم در روز28 خرداد برای تمدن نوین اسلامی قدم مهمی بردارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
همایش بزرگ خخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار