امام جمعه یاسوج گفت : در فضای تبلیغات انتخاباتی مواظب دروغ ها باشیم دیگران را با دروغ سازی تخریب نکنیم و نسبت دروغ به دیگران نبندیم اگر کسی حرفی نزده به دروغ نسبت ناروا به او ندهیم زیرا با دروغگویی هیچ گاه روسفید نمی‌شویم.
کد خبر: ۹۶۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 04 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ شهر یاسوج با اشاره به توصیه‌های حضرت امیر در خطبه ۱۱۳ نهج البلاغه اظهار کرد: شما را به پرهیز از دنیا دعوت می‌کند جایی که باید از آن کوچ کرد زیرا دنیا دار فانی است.

وی گفت: دنیا را خداوند برای ماندن قرار نداده دنیایی که برای اولیا هم در نظر گرفته نشده دنیای باقی و در نظر گرفته شده آخرت است که باید زاد و توشه برداشت قرار نیست که همیشه در این دنیا بمانیم این دنیا فرصتی برای توشه برداری است.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در خطبه دوم نماز جمعه امروز با بیان مناسبت های مختلف به آثار و بدی‌های دروغ پردازی اشاره کرد و گفت: در فضای تبلیغات انتخاباتی مواظب دروغ ها باشیم دیگران را با دروغ سازی تخریب نکنیم و نسبت دروغ به دیگران نبندیم اگر کسی حرفی نزده به دروغ نسبت ناروا به او ندهیم زیرا با دروغگویی هیچ گاه روسفید نمی‌شویم.

حسینی خاطرنشان کرد: بعضی ها برای جمع آوری رای مظاهر دینی مثل عفاف و حجاب را مورد هدف قرار می دهند به حجاب و عفاف رحم نمی‌کند و نباید این گونه در مقابل خداوند ایستاد نباید به احکام اسلامی و شعائر دینی اهانت کرد خیلی ها به دنبال جنگیدن با خدا بودند اما سرنگون شدند.

وی گفت: در سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی هستیم شخصیت عظیمی که دین و اخلاق و معنویت را جهانی کرد آرمان‌های همه انبیا را عالمگیر کرد و جهان اسلام و ملت ایران را سر افرازانه هدایت کرد برای شناختن امام باید انقلاب را شناخت.

حسینی بیان کرد: باید دید کجا بودیم و اکنون کجا هستیم در استقلال و عزت تحقیر می‌شدیم کشوری که شاهان هیچ اختیاری نداشتند و توسط آمریکا و انگلیس عزل و نصب می‌شدند و زندگی ذلیلانه بر مردم و جامعه حاکم بود.

وی گفت: امام عزت و شرافت را به این کشور ارزانی داشت و خدمات و پیشرفت‌های کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست دیروز این کشور مستعمره آمریکا و انگلیس بود ولی امروز کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی و این ملت به عنوان یک قدرت محسوب می‌شوند که معادلات جهانی را تغییر داده‌اند.

وی گفت: در سالروز آغاز زعامت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای هستیم شخصیتی که ذخیره الهی است و انقلاب را از سال ۶۸ تا کنون به خوبی هدایت کرده و با رهبری داهیانه ایشان جبهه اسلام مقاوم تر از همیشه است.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: باید از این انقلاب حفاظت کنیم خون های زیادی دادیم و یکی از راه‌های نگاهداشت انقلاب و این سرمایه بزرگ شرکت در انتخابات است زیرا هر رای به منزله قدرت بخشیدن به نظام و ملت و سرزمین است.

حسینی یادآور شد: برخی خائنانه در داخل و بیرون به دنبال منع مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند برخی هم غافلانه تصمیم به حضور در انتخابات ندارند.

حسینی گفت: در سایه غفلت است که سر ابی عبدالله علیه السلام بر سر نیزه می‌رود در سایه غفلت است که ائمه اطهار و انسان‌های بزرگ از مدیریت و رهبری جامعه کنار زده می‌شوند و در سایه غفلت است که حکام خونخوار مانند منصور دوانیقی بر جامعه حاکم می شوند و کسانی مثل امام‌ جعفرصادق کنار می روند.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اگر نام عدم حضور در انتخابات را خیانت نگذاریم یک غفلت بزرگ است که در سایه همین بی‌خیالی انسانهای مکار و حیله‌گر مقاصد خود را اجرا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار