منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در فضایی صمیمی و رو در رو در دیدار شبانه چند ساعته پای سخنان و درخواستهای زندانیان نشست.
کد خبر: ۹۶۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 06 June 2021
به گزارش روابط عمومی زندان های استان در این دیدار شبانه که در راستای امنیت بهتر زندان ، فضایی آرام و صمیمی و بدور از تنش ، ایجاد روحیه ی جهادی و همچنین استماع خواسته های زندانیان ترتیب یافت مدیر کل زندان ها با حضور در اندرزگاههای مختلف که با حضور رئیس زندان و مسؤلین اجرای احکام صورت گرفت اظهار داشت: معتقدیم که زندانی جدای از دیگر مردم و همکاران ما نیستند لذا با ایجاد شب نشینی های شبانه و بازدید های روزانه ضمن گوش سپردن به سخنان و درد دلهای آنان می توان در حد توان با پیگیری مشکلات و مطالبات آنان باری از سنگینی روحی و روانی را بر دوش آنان برداشت.
وی گفت: با ایجاد شب نشینی های مسؤلین زندان ها و دیدار رو در رو با زندانیان آرامش را به زندان ها هدیه می دهیم و زندانی می تواند به این باور برسد که مسؤلین در فکر آنان و رفع مشکلاتشان خواهند بود لذا از تنش و ناهنجاری و نزاع و درگیری در زندان ها جلوگیری می شود.
منصور بیژنی افزود: از همه ی رؤسای زندان ها خواستیم تا در طول هفته علاوه بر بازدیدهای روزانه به همراه دیگر مسؤلین زندان با حضور شبانه و شب نشینی های چن ساعته در بین زندانیان واقعاً به مطالبات آنان رسیدگی نمایند.
شایان ذکر آنکه در این دیدار شبانه که در فضایی صمیمی برگزار شد زندانیان درخواستها، مطالبات و خواسته های خود را بیان کرده و مدیر کل زندان ها نیز دستور به پیگیری و مساعدت داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار