فرماندار بویراحمد اضافه کرد: از روسای ستاد ها طبق شیوه نامه ابلاغی قبل از برگزاری تجمعات انتخاباتی، جهت فراهم نمودن و رعایت دستورالعمل تعهد نامه گرفته میشود؛ درغیر اینصورت هیچگونه مجوزی برای سخنرانی ها صادر نخواهد شد.
کد خبر: ۹۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 10 June 2021

روز گذشته همایشی انتخاباتی با حضور تعداد زیادی از هواداران مهدی روشنفکر در حمایت از رئیسی و با سخنرانی سعید محمد در محل پارک ولایت شهر یاسوج برگزار شد . این همایش تبلیغاتی متاسفانه با کمترین رعایت دستورالعمل ها برگزار شد که باعث برخی اعتراضات و همچنین تذکر مسئولین شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار مرکز استان با ابراز نگرانی از نحوه برگزاری سخنرانی پارک ولایت به ستادهای انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج تذکر داد.
 رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان گفت: تجمعات در سخنرانی های انتخاباتی مرکز استان را با بحران مواجه می‌کند.
 وی با بیان اینکه استاندار هم تذکر داده است، گفت : بر اساس قانون هرگونه تجمع انتخاباتی مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالار ها و سالن های ورزشی ممنوع است.
 رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تصریح کرد:  تجمع انتخاباتی و سخنرانی ها نیز در فضای باز باید مطابق با شیوه نامه بهداشتی با رعایت سقف شرکت‌کنندگان به میزان ۳۰ درصد ظرفیت فضا و با رعایت فاصله اجتماعی، همچنین استفاده از ماسک باشد و الزامی است.
 فرماندار بویراحمد اضافه کرد:  از روسای ستاد ها طبق شیوه نامه ابلاغی قبل از برگزاری تجمعات انتخاباتی، جهت فراهم نمودن و رعایت دستورالعمل تعهد نامه گرفته میشود؛ درغیر اینصورت هیچگونه مجوزی برای سخنرانی ها صادر نخواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان بویراحمد از حضور پرسنل این دستگاه برای کمک به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این نشست انتخاباتی خبر داده بود .
محمد یزدانپناه افزود : متاسفانه در چنین همایش هایی با توجه به وضعیت خطرناک شیوع کرونا خطر اوج گیری و تغییر وضعیت شهرستان وجود دارد لذا انتظار داریم مسئولین ستادهای انتخاباتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها با مسئولین بهداشتی همکاری بیشتری داشته باشند .
یزدانپناه ادامه داد : ایجاد شور انتخاباتی با توجه به نزدیکی 28 خرداد زمان برگزاری انتخابات ، لازم است اما در این خصوص بسیار مهم است که سیاسیون و مسئولین ستادها بیشترین تلاش رابرای کنترل بیماری و جلوگیری از افزایش مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن را داشته باشند و این یکی از راه های بسیار مهم برای ارزیابی کار انان در عمل به قوانین خواهد بود.
تذکر فرماندار بویراحمد به ستادهای تبلیغاتی
تذکر فرماندار بویراحمد به ستادهای تبلیغاتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار