کلانتری با تاکید بر اینکه ما مصمم هستیم که انتخابات را بی طرفانه و در عین سلامت برگزار کنیم، تصریح کرد: با کسی تعارف نداریم و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.
کد خبر: ۹۷۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ 10 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و بخشداران ضمن خداقوت و تقدیر از زحمات شبانه روزی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: بحران هایی از جمله ویروس کرونا، تحریم های ظالمانه، زلزله، خشکسالی و آتش سوزی مانع از اجرای برخی کارها شد.
آخرین هماهنگی های استاندار با اعضای ستاد انتخابات استان / در برخورد با متخلفین تعارفی نداریم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و میان دوره ای باشت و گچساران را در استان داریم، عنوان کرد: براساس سیاست های دولت تدبیر و امید انتخابات در سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد.

کلانتری، گفت: در ایام تبلیغات قرار داریم و باید بیش از پیش مراقبت کنیم و همه باید خود را موظف به رعایت قانون و پروتکل ها بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه ما مصمم هستیم که انتخابات را بی طرفانه و در عین سلامت برگزار کنیم، تصریح کرد: با کسی تعارف نداریم و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

کلانتری تاکید کرد: همه مسئولان استان موظف هستند شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات از ارکان مهم انتخابات است، بیان کرد: قطعی برق، آب و اینترنت در روز انتخابات نباید وجود داشته باشد و بخشداران از قبل تمامی این موارد را در شعب اخذ رای کنترل کنند.

استاندار تاکید کرد: تمامی امکانات لازم را پیش بینی کنید و موردی را به روزهای آخر موکول نکنید.
آخرین هماهنگی های استاندار با اعضای ستاد انتخابات استان / در برخورد با متخلفین تعارفی نداریم
نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: همه دستگاه ها موظفند طبق قانون تمام امکانات را در اختیار فرمانداران و بخشداران برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات قرار دهند.

وی تاکید کرد: قبل از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد ماه همه کاربران و اعضای شعب اخذ رای برای آغاز کار آمادگی کامل داشته باشند.

کلانتری در خصوص تبلیغات نامزدها در دوران شرایط کرونایی نیز گفت: تکلیف ما این است که با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی ،علاوه بر حفظ جان مردم برای تحقق مشارکت حداکثری و پرشور صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت شیوه نامه و دستورالعمل های بهداشتی در اولویت قرار دارد.

کلانتری بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و افزود: زمانی می توانیم مشارکت حداکثری را شاهد باشیم که سلامت مردم برقرار باشد.
وی بیان کرد: مجری ستادهای انتخاباتی باید تعهدنامه رعایت دستور العمل های بهداشتی را امضا کرده و در صورت تخلف از قوانین و پروتکل ها با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.
آخرین هماهنگی های استاندار با اعضای ستاد انتخابات استان / در برخورد با متخلفین تعارفی نداریم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: صیانت از جان مردم در اولویت کاری ما قرار دارد و اولین مسئولیت ما حفاظت از جان مردم است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش شعب اخذ رای برای رفاه حال مردم و حفظ سلامتی آنها در استان پیش بینی شده است تا همه با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات شرکت کنند.

کلانتری داشتن تبلیغات را حق کاندیداهای انتخاباتی دانست و گفت: با استفاده از فضای مجازی فعالیت کرده و اگر جایی اجتماع هست باید با رعایت شیوه نامه ها باشد.

کلانتری گفت: باید تلاش کنیم با همکاری مردم و مسئولان همانند دوره های پیشین استان اول در بحث مشارکت باشیم.

وی گفت: اعضای ستاد انتخابات استان،بخشداران، کارمندان عضو ستاد انتخابات و هیئت های اجرایی باید بی طرفانه، صادقانه و قاطعانه عمل کنند.

کلانتری عنوان کرد: جمهوری اسلامی سلامت، قانون گرایی، بی طرفی و امانتداری می خواهد و باید به مر قانون عمل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار