استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تمامی ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.
کد خبر: ۹۷۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵ 13 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همچنین روز دختر، اظهار داشت: به رغم همه مشکلات با تلاش مجموعه علوم پزشکی و مراکز درمانی و بهداشتی و کادر و درمان توفیقات خوبی در مبارزه با کرونا داشتیم که انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی در این راستا کمک های لازم را انجام دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در پایانه‌ های درون شهری مشکل داریم و در آرامستان ها وضعیت خوبی وجود ندارد، افزود: جایگاه‌ های سوخت را باید بیشتر کنترل کرد.
وی عنوان کرد: میراث فرهنگی بر روند میزان رعایت پروتکل ها در هتل ها کنترل بیشتری داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان از عملکرد موفق دستگاه‌ های استان در مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: علوم پزشکی در بسیاری از شاخص‌ ها از میانگین کشوری عملکرد بهتری داشته است که باید از تلاش آنها قدردانی کنیم.

وی عنوان کرد: هلال احمر ماموریت خود را به خوبی انجام داده و لازم است از تلاش های حوزه قضایی استانی نیز قدردانی شود.
کلانتری تاکید کرد:  آبشار یاسوج تا اطلاع ثانوی از چهارشنبه‌ ها تا عصر جمعه کنترل و مسدود شود.
وی بیان کرد: براساس قانون اصناف باید فعال باشند اما با اصناف متخلف برخورد می‌شود.
کلانتری اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری هستیم پروتکل‌ ها باید رعایت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: در استان ما علاوه بر کرونا با مشکلاتی دیگری از جمله زلزله دنا، خشکسالی ها و آتش سوزی نیز رو به رو هستیم و باتوجه به اینکه  انتخابات سنگینی در پیش رو هست باید الزاماتی در نظر گرفته شود.
کلانتری با تاکید بر اینکه فاصله‌ ها را باید به خوبی رعایت کنیم، افزود: باید همچنان از ماسک استفاده کنیم و از یک سوم فضای مسقف برای برنامه ها آن هم به میزان حداکثر ۲ ساعت، استفاده شود.
وی گفت: انتظار می رود برنامه ها توسط  نامزدها بیش تر در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار