عسکری با بیان اینکه تاریخ گواه این اتحاد بوده است نه ما جوانان افزود:این تاریخ همیشه نشان داده که بزرگان باوی و قشقایی در ناملایمت های سخت روزگار همیشه در کنار هم بودند.
کد خبر: ۹۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ 14 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هومان عسکری کاندیدای میان دوره ای مجلس در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم پرشور باوی های باشت گفت:تاریخ تحولات ابن منطقه در بزنگاها نشان داده است دو ایل قشقایی و باوی همیشه در کنار هم هم افزایی داشتند.
عسکری با بیان اینکه تاریخ گواه این اتحاد بوده است نه ما جوانان افزود:این تاریخ همیشه نشان داده که بزرگان باوی و قشقایی در ناملایمت های سخت روزگار همیشه در کنار هم بودند.
وی خاطر نشان کرد:تاریخ گواه می دهد که در نهضت جنوب و مبارزه با استعمار دوش تا دوش هم روبروی استعمار ایستادند.
عسکری با بیان اینکه اکنون همه ما روابط نسبی زیادی بینمان وجود دارد بیان کرد:این روزها بزنگاه دیگری که تاریخ اینده آن را گواهی خواهد داد که اتحاد طلایی قوم قشقایی و باوی شروع شده و این اتحاد نتیجه و ثمره خود را در 28خرداد به همه مردم ایران نشان خواهد داد.
وی با بیان اینکه مسیر توسعه و طرح های عمرانی محکم تر و با قدرت تر از قبل به رشد خود ادامه خواهد داد عنوان کرد: ما به مردم قول می دهیم این مسیر غیر قابل متوقف است و به سر مقصد خواهیم رساند.
عسکری افزود:ما چهل هزار نفر نشان خواهیم داد تصمیم شورای نگهبان در تایید صلاحیت فرزند شایسته این شهر و تصمیم چهل هزار نفر صحیح بوده و شما اشتباه کردید.
وی در ادامه گفت:این دوره امانتی است از دست چهل هزار نفر رای دهنده و کسانی که اثر گزار بودن و زخم خورده و مطمین باشید این امانت را به شما مردم عزیز برمیگردانیم.
عسکری بیان کرد:اجازه نمی دهیم پروژه های نیمه تمام شهرستان متوقف شود و به جای آن کینه ورزی و از بین رفتن نخبگان جایگزین آن باشد.
وی افزود:این دوره دست در دست هم الگویی خواهیم شد برای همه مردم ایران که اتحاد در سایه هم دلی و با دور ریختن طناب پوسیده قوم گرایی و کلید واژه قومیت موفقیت در شهرستان خواهیم بود.

عسکری اضافه کرد:این دوره به کسانی که دلخور هستند و نمی خواهند رای بدهند می گوییم سکوت شما مثل کسی است که می بیند کسانی پشت برادرشان را خالی کردند و شما بی تفاوت هستید و سکوت شما یعنی شراکت در این قوپ بی برادری و بی کسی.
عسکری با بیان اینکه قشقایی ها در طول تاریخ اتحاد،دلسوزی و برادریشان  را به شما مردم عزیز نشان دادن و فرزند صالح شما را به اغراق خود فرزندتان و به شهود کل مردم در آغوش گرفته است و پشت سر آن محکم ایستاده است و در اتفاقات اخیر هم دلخور هستند اما من این مسیر را به نیابت از شما ادامه خواهم داد دستم را پس نزنید و رهایم نکنید و اجازه ندهید که فرهنگ حذف شایسته سالاری و بی برادری در منطقه ما از بین برود.
عسکری در آخر خطاب به مردم باشت گفت : امیدوارم در این دوره به کسانی که دنبال حذف فرزند شایسته تان هست به انگشت های محکمتان نشان دهید شایسته سالاری در این منطقه در دل ما است و با هر رفتار نامتعارف شما فریب حرف های قشنگ صحبت های دل آویز شما نخواهیم شد و محکم در 28خرداد شایسته را انتخاب خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار