هومان عسکری در جمع مردم بابا کلان
عسکری : محکم به پای صندوق بیاید و نشان دهید انتخابات درست بوده و شورای نگهبان قانون اساسی به دقت فرزند شایسته شما را تایید صلاحیت کرده و آن کسانی که عریضه نویسی کردن آنها اشتباه کردند.
کد خبر: ۹۷۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸ 16 June 2021

هومان عسکری در جمع مردم بابا کلانامانت دار چهل هزار رای شما خواهم بود/جشن پیروزی را در سایه اتحاد خواهیم گرفتبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هومان عسکری در همایش بزرگ مردم باباکلان گفت: مسیر و استارت توسعه پروژه های عمرانی در این شهرستان شروع شده و ما هم این مسیر با قدرت ادامه خواهیم داد .

عسکری افزود: توسعه این شهرستان نسبت به شهرستان های دیگر۸۰ به ۲۰ است و دارای بودجه بیشتری می باشد.

وی خطاب به مردم باباکلان خاطر نشان کرد: اتحاد طلایی این دوره از باشت میان همه اقوام شروع شده و کل مردم کشور منتظر هستند تا این فرهنگ تعقل و اندیشه قوم گرایی در این شهرستان ببینند و آن ساله با اتحاد بسته شده و هم افزایی خصوصا مردم باباکلان در ۲۸خرداد به سر منزل مقصود برسد.

وی بیان کرد: امانتی در این چند سال به دست من خواهد رسید و من این امانت را به مردم عزیزم و به کسانی که زخم خورده و درگیرند صادقانه برمی گردانم.

عسکری افزود ؛ کسانی که می گویند لر به ترک یا ترک به لر رای نمی دهند از اینها بترسید اگر در یوم عاشورا در کربلا بودن پشت سر یزید بودن و کسانی که در این دوره رای نمی دهند بی تفاوت در آن صحنه قرار گرفتند و شریک در این بی تفاوتی هستند.

وی با ابزار امیدواری از اینکه همه رسانه های جمعی و همه مردم منتظر اتفاق در گچساران هستند عنوان کرد: همه منتظر هستند ببینند رد اعتبار نامه ای که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و مردم با رایشان آن اعتبار نامه را قبول میکنند یا مثل مجلس رد می کنند.

وی افزود: همه رسانه ها خصوصا رسانه های که منتصب به منتقدین و گروهای مخالفین هستند پس محکم به پای صندوق بیاید و نشان دهید انتخابات درست بوده و شورای نگهبان قانون اساسی به دقت فرزند شایسته شما را تایید صلاحیت کرده و آن کسانی که عریضه نویسی کردن آنها اشتباه کردند.

عسکری با اشاره به حرفی شوخی که در این جلسه در مورد عریضه نوشتن در مورد دهیاری روستای باباکلان گفت: آقای تاجگردون اگر فوق تخصص بودجه داشت برادران فوق تخصص عریضه نویسان دارد.

وی بیان کرد: با تمام قدرت فردا حرفهایشان را خواهیم زد و در ۲۸ خرداد با انگشتهایم آن مسیر تحقل و اتمام پروژه ها را ادامه خواهیم داد و در ۲۹ خرداد همه با هم جشن پیروزی را خواهیم گرفت.

برای دیدن در اندازه واقعی روی تصاویر کلیک کنید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار