برخی از متقاضیان استخدام در وزارت بهداشت ودرمان نسبت به روند و اعطای امتیاز بندی پس از آزمون علمی توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعتراض کردند
کد خبر: ۹۷۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 16 June 2021

تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ در یادداشت اعتراضی برخی از این افراد خطاب به مسیولین استان و کشور آماده است؛ تغییر شبانه بخش نامه های کشوری برخلاف سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور خارج از رویه قانونی و عدالت است.

در ادامه این یادداشت آمده است، استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان، دادستان محترم استان، به داد متقاضیان استخدامی وزارت بهداشت در این استان برسید.

چگونه به یکباره و شبانه مصوبات مربوط به استخدامی را تغییر می دهند..!

تصمیمات سلیقه ای، غیر عقلانی که تیشه به ریشه عدالت می زند و تمام زحمات کادر درمان در زمان کرونا را نادیده گرفتند. تا کی باید استان ما با اعمال سلیقه های مدیران، تافته ی جدا بافته از تمام کشور باشد.

در حالی که دانشگاه های علوم پزشکی فارس، اصفهان، خوزستان، یزد و.... طبق قانون و بخشنامه های وزارت از حق نیروها و کادر خود حمایت کردند چرا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج متفاوت از دیگران عمل میکند.

در سراسر کشور بیمارستان های سانتر کرونا (بیمارستان های مرکز کرونا) را از نمره کامل بهره مند کردند فقط استان ما که از نهادهای نظارتی تقاضا داریم به صورت ضرب العجلی بررسی نمایند.

یکی از نمونه های بارز بی عدالتی در اعطای امتیاز کرونا آن جایی است که بخش نامه وزارت بهداشت میگوید به ازای درگیری واحدهای مختلف با کرونا هر ماه ۲ امتیاز به متقاضیان تعلق گیرد و این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی استان بر خلاف این بخش نامه عمل و این امتیاز را به ما نداده است و ما آن را نمونه عینی بی عدالتی میدانیم.

بطور مثال در بیمارستان سانتر دهدشت که متقاضی، ۱۰ ماه درگیر با کرونا بود و برابر بخش نامه وزارت می بایست ۲۰ امتیاز کرونا به ایشان تعلق گیرد در اقدامی عجیب تعداد ماه به نصف کاهش داده شد و تنها ۱۰ امتیاز به وی دادند که انتظار میرود با ورود مسئولین بالادستی و دستگاه های نظارتی جلوی این بی عدالتی گرفته شود.

لازم و ضروری است مسئولین و متولیان امر بدانند از ابتدای بیماری کرونا بیمارستان شهری مانند دهدشت با پوشش شهرستان های لنده، چرام و بخش چاروسا و دیشموک لحظه ای درگیردرگیری کامل با کرونا داشت و همچنان دارد و این خارج از انصاف است ماه های درگیر با کرونا برای ما فرزندان این منطقه ی محروم کسر گردد.

بی عدالتی در اعطای امتیاز کرونا به برخی از متقاضیان استخدام وزارت بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج+سندبی عدالتی در اعطای امتیاز کرونا به برخی از متقاضیان استخدام وزارت بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج+سند

بی عدالتی در اعطای امتیاز کرونا به برخی از متقاضیان استخدام وزارت بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج+سند

بی عدالتی در اعطای امتیاز کرونا به برخی از متقاضیان استخدام وزارت بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج+سند

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پرستار یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مدیران .............،،خدا ازتون نگذره حق پرستاران پایمال شدنی نیست، همه برای اینکه بهتون پست بدن همسو با ..... و........امتیازشون رو نابود کردید برای اینکه نیروهای دلخواه خودتونو بیارید بالا، بترسید از خدا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
یکی از این ......... بپرسه تو بحران کرونا خانم شماکه ردیف استخدامی بیمارستان شهید جلیل رو داره کجا مشغول بکار بوده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
به هرکی دلشون خواست ۲۰ امتیاز دادن به هرکی هم نخواستن کمتر از حقش دادن دو پرستار هم سابقه و هم بیمارستانی و هم بخش چطور ممکنه یکیش ۲۰ بگیره یکیش ۱۰؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار