استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد امسال در حوزه های انتخابیه این استان را به عهده دارند.
کد خبر: ۹۷۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ 16 June 2021

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد امسال در حوزه های انتخابیه این استان را به عهده دارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری افزود: این عوامل اجرایی شامل هیاتهای اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت و امنیت و شعب اخذ رای، بصورت مستقیم و غیر مستقیم برگزاری انتخابات پیش رو را برعهده دارند.

وی بیان کرد :برای جمع آوری آرای مردم در ۲۸ خرداد ماه جاری ۹۹۸ شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است.

کلانتری افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، اجرای دقیق قانون انتخابات و سلامت برگزاری این رویداد سیاسی هدف اصلی ماست.

وی اظهار داشت: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات با امنیت کامل در تمامی مناطق این استان فراهم شده است.

کلانتری تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر در مقابل دشمنان انقلاب و نظام خواهند ایستاد.

وی به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم اشاره کرد و گفت: این استان آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، قانومند و سالم را دارد.

کلانتری ابراز کرد: انتخابات ۲۸ خرداد امسال در سلامت، امنیت، بی طرفانه و با مشارکت گسترده مردم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهید پرور این استان در انتخابات پیش رو مشارکت پرشور و حداکثری خواهند داشت و این ادعا در انتخابات گذشته ثابت شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صیانت از آرا و رعایت امانتداری یک اصل مهم در انتخابات می باشد که تمام دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم پیش رو، باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ابراز کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور در این استان فراهم شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتخابات شورای شهرهای دوگنبدان، باشت، بوستان و یاسوج به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه فرایند انتخابات از جمله اخذ رای در شهرهای مذکور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی در پایان گفت: ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار