هدایتخواه با بیان اینکه در این استان دنبال هیچ پست و مقامی نبوده و نیستم یادآور شد: بر اساس معیارها تنها یک مطالبه‌گر خواهم بود و دعوا هم با کسی نداریم دعوا بر سر اصول و معیارها و ارزش‌هاست و سر هیچ موضوع دیگری با کسی درگیری و دعوا نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 22 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ ستار هدایت‌خواه در همایش نقش جوانان در دولت انقلابی در جمع برخی از جوانان انقلابی شهرستان‌های 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو ستادهای آیت‌الله رئیسی با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: این جلسه در نوع خود در استان بی‌نظیر است چرا که نمایندگان جوانان استان از همه نقاط حضور پیدا کردند و نماینده ولی فقیه هم به مدت چند ساعت حرفهای جوانان را می‌شنود.

این فعال سیاسی گفت : این دهه مربوط به جوانان است عید قربان ماجرای جانبازی یک جوان به نام اسماعیل است که بدون کمترین تاملی آماده ذبح گردیدن خود شد و پایان آن هم داستان یک جوان ۳۳ ساله در غدیر خم است که به امامت و ولایت برانگیخته شد و تنها دلیل رشد آنها ولایت مداری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت انقلابی سه اصل دارد گفت: یکی کارگزاران و دولتمردان انقلابی هستند که شامل همه کارگزاران در همه قوا و نهادها هستند کارگزارانی که معرفت کافی نسبت به مبانی دینی و انقلابی داشته باشند.

هدایتخواه با بیان این که سیستم رسمی تعلیم و تربیت نتوانسته تاکنون مدیران در طراز انقلاب را تربیت کنند و تربیت‌هایی هم اگر بوده توسط نهادهای دیگر بوده گفت: آنهایی هم که تربیت شدند ناشناخته مانده‌اند و آنهایی که شناخته شده‌اند مورد استفاده قرار نگرفتند.

هدایتخواه با ذکر این سوال که موانع چیست، یادآور شد: یک بخش مربوط به سهم‌خواهی است و سهم خواهی یعنی این که بگوییم در فلان جا برای فلانی کار کرده‌ایم پس باید سهم ما داده شود.

وی گفت: اینگونه است که انسان‌های معرفی می‌شوند و ممکن است آدم های قابلی نباشند و شایستگی و قابلیت نداشته باشند باید آدم های قابل برای مسئولیت‌ها در نظر گرفت.

این فعال سیاسی گفت: اکنون وقت مطالبه کردن از دولت انقلابی برای به کار گرفتن نیروهای متعهد و متخصص بوده که در کنار آن باید کادرسازی و آماده سازی نیروها صورت گیرد و بسترها برای تصدی مسئولیت‌ها توسط افراد متعهد و متخصص صورت گیرد.

هدایتخواه گفت: متاسفانه از جمله سهم خواهی‌ها مربوط به نمایندگان مجلس است چون نماینده آدمی را به‌کار کار می‌گیرد که برای آینده خود باشد و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان در چند ماه اخیر تاکید کردند که دخالتی صورت نگیرد و فرمایشات معظم‌له ناظر بر همین مشکل بوده است.

وی در ادامه افزود: قانون هم گفته که نباید چنین باشد و نباید اصل تفکیک قوا را به هم بزنیم نماینده باید به وزیر صالح مومن و انقلابی رای بدهد تا او هم مسئول انقلابی و سالم تحویل دهد.

هدایتخواه با بیان اینکه البته گاها خبرهای خوبی برای به کارگیری نیروها در دولت آینده شنیده نمی‌شود گفت: دولت روحانی آدم‌های هم شان خودشان را کار گرفت ولی در این دولت نباید اجازه دهیم که مسئول فاسد و ناصالح به کار گمارده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای به میل خودم کاندیدای مجلس نشدم گفت: در همه دوره ها به زور و اجبار بود دوره آخر نیز برای اینکه به میدان نمیایم فرار کردم و به هنگام ثبت نام هم چند شرط گذاشتم که یکی از آنها راجع به عزل و نصب‌ها بود که دخالتی در آنها نداشته باشم چون خلاف وظیفه نماینده و خلاف قانون اساسی است و به همین خاطر در سال ۶۴ نیز به زور ما را به عنوان معاون پرورشی یک اداره معرفی کردند که ۶ ماه بیشتر در آن منصب نبودم چرا که معتقد بودم شاید دیگرانی بهتر از ما برای مدیریت باشند.

هدایتخواه در ادامه با بیان اینکه در این استان دنبال هیچ پست و مقامی نبوده و نیستم یادآور شد: بر اساس معیارها تنها یک مطالبه‌گر خواهم بود و دعوا هم با کسی نداریم دعوا بر سر اصول و معیارها و ارزش‌هاست و سر هیچ موضوع دیگری با کسی درگیری و دعوا نخواهیم داشت.

برچسب ها: هدایتخواه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
گفت استان بتا بر اطلاعات موثق جز سه گزینه معاون امور مجلس رییس جمهوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار