در نشست ستاد استانی کرونا مطرح شد
زارع پور : با توجه به اعلام مسئولین کشوری در این خصوص آیا به استان دستورالعملی برای این موضوع اعلام شده است یا نه ؟
کد خبر: ۹۸۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 24 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ، مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اعلام مرداد ماه به عنوان زمان واکسیناسیون فرهنگیان گفت : نیازمند تشکیل جلسه ای برای هماهنگی این موضوع با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی هستیم .
زارع پور افزود : با توجه به اعلام مسئولین کشوری در این خصوص آیا به استان دستورالعملی برای این موضوع اعلام شده است یا نه ؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان ، دستورالعمل کشوری است و منتظر تصمیم گیری مسئولین کشوری هستیم . هر تصمیم اتخاذ شود شامل استان ما هم می شود .
محمد مهدی بانشی ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت : انچه که تاکنون در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان گفته می شود فقط در همان حد و اندازه اطلاع رسانی های خبری بوده و تاکنون هیچگونه دستورالعملی برای این موضوع اعلم نشده است .
بانشی افزود : هر چند در خصوص اولویت بندی ها ، فرهنگیان با توجه به تصمیم برای بازگشایی مدارس در مهرماه مرداد ماه زمان واکسیناسیون فرهنگیان اعلام شده است اما هنوز هیچ گونه سهمیه ای برای این مورد به استان ارسال نشده است ضمن اینکه دستورالعمل خاصی هم برای استان ارسال نشده است .
بانشی همچنین در این نشست وضعیت رعایت پروتکل ها در استان را هشدار دهنده اعلام کرد و گفت : متاسفانه آنگونه که از کل کشور مشاهده می شود ، پیک پنجم حتی احتمال ادامه دار شدن تا مهرماه را دارد بنابراین این پیک تفاوت آشکاری با پیک های بعدی خواهد داشت .
وی در خصوص نسبت کشوری واکسیناسیون در استان افزود : ما حدود 1 درصد از جمعیت کشور هستیم اما میزان واکسیناسیون در استا بر اساس آمار رسمی سامانه واکسیناسیون بسیار بالاتر از این سهم جمعیتی است ضمن اینکه ما همه تلاش خود را انجام می دهیم که تا حد ممکن از نقشه جامع واکسیناسیون عقب که نباشیم بلکه جلوتر هم باشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار