کد خبر: ۹۸۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 24 July 2021
روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد که پیشتر با ضربات مشت همسرش دچار مرگ مغزی شده بود، جان خود را از دست داد. به گفته یک منبع مطلع علیرغم وقوع این رخداد، تاکنون همسر مقتول مورد بازداشت و یا تعقیب قضایی قرار نگرفته است.
ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه، یک زن جوان ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی در پی وقوع خشونت خانگی و ضرب و شتم از ناحیه سر توسط همسرش، جان خود را از دست داد.

هویت این شهروند، ۲۴ ساله و ساکن شهر لیکک از توابع بهمئی واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده وی به هرانا گفت: « مقتول که در خانواده خود دچار مشکلات مالی و معیشتی بود، حدود سه ماه قبل به ناچار همسر دوم فردی شد که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت.
شب حادثه نیز به شهادت همسر اول و همسایه‌ها، شوهر مقتول ، او را از ناحیه جمجمه با مشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بود. وی دچار مرگ مغزی شد و بعد از دو روز در بیمارستان شهیدزاده شهرستان بهبهان جانش را از دست داد.»

به گفته این منبع، علیرغم وقوع این رخداد، تاکنون همسر مقتول مورد بازداشت و یا تعقیب قضایی قرار نگرفته است.

کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه سال گذشته از ثبت ۳۶۲ مورد همسرآزاری طی ۶ ماهه ۹۹ در این استان خبر داد. این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۷.۴۲ درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار