گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از حواشی یک پروژه
روز گذشته در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا مباحثی پیرامون بیمارستان نرگسی گچساران مطرح شد از جمله سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و پس از آن استاندار کهگیلویه و بویراحمد !
کد خبر: ۹۸۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ 25 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا مباحثی پیرامون بیمارستان نرگسی گچساران مطرح شد از جمله سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و پس از آن استاندار کهگیلویه و بویراحمد !
عملیات اجرایی  بیمارستان ۱۴۲ تخت خوابی نرگسی گچساران مرداد ۹۲ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع آغاز شد.
یمارستان در ۲ بلوک ۶ و پنج طبقه ساخته شده است.
 بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با چهار تخت، ۶ تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.
طی روزهای اخیر و در آستانه افتتاح این بیمارستان برخی انتقادات در خصوص تجهیزات این بیمارستان مطرح شده بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این خصوص گفت : برخی از افراد سیاست زده ادعاهای واهی مطرح می کنند و می خواهند در مسیر راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران سنگ اندازی کنند.
پرویز یزدان پناه روز شنبه در حاشیه ستاد استانی کرونا در یاسوج اظهار داشت: بیمارستان نرگسی گچساران تنها بیمارستانی در ایران است که کل تجهیزات آن ( ۱۰۰ درصد ) نو خریداری شده است در حالی که برخی ها ادعا کرده اند که تجهیزات درجه ۲ در این بیمارستان نصب شده است.
وی تاکید کرد: این بیمارستان هیچ گونه بدهی در زمان افتتاح ندارد بلکه ۳ میلیارد تومان نیز پول در حساب ان وجود دارد.
وی ادامه داد: تمام مجوز ها و کارهای لازم برای افتتاح این بیمارستان انجام شده و بیمارستان صد در صد آماده افتتاح است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: چنانچه تعداد بستری های بیماری کرونا ظرف روزهای های اخیر در گچساران افزایش یابد، در سه بخش داخلی، عفونی و اورژانس بیمارستان نرگسی به بیماران این شهرستان خدمات درمانی ارایه خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار هم در این نشست به این سخنان و انتقادات واکنش نشان داد و گفت : اگر انتقادات درست باشد ما استقبال می کنیم اما نمی توان انتظار داشت بیمارستانی که این همه برای آن هزینه شده است به مردم خدمات ندهد برای اینکه کسی بگوید ما نظر دیگری داریم!
کلانتری افزود : برای بیمارستان نرگسی میلیاردها تومان پول هزینه شده است و تنها بیمارستانی است که یک ریال بدهی ندارد و جدیدترین تجهیزات را هم دارد حال این بیمارستان به مردمی که نیازمند هستند خدمات ندهد .
وی خطاب به منتقدین گفت : گاهی کار درست انجام نمی شود که انتقاد درست است اما حالا که کار به خوبی انجام گرفته به جای خسته نباشید گفتن که آن هم اگر گفته نمی شود ، اجازه دهید به مردم خدمات دهد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
کسی نگفته بیمارستان افتتاح نکنید. شما چرا می خواین بیمارستان شهید رجایی رو تعطیل کنید؟ اینو بگو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار