کلانتری:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان خدمات مرحوم علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۸۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
 
در پیام کلانتری آمده است: خبر درگذشت خدمتگزار صدیق و پرتلاش، زنده یاد علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آن انسان وارسته و مردمی سال‌ های متمادی از عمر شریف خود را صرف خدمت خالصانه و صادقانه به کشور و مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و محروم کرد. خدمات ارزنده و حضور مکرر و پیگیری‌های دلسوزانه او در جریان حادثه زلزله شهرستان دنا تا همیشه در اذهان این مردم مانگار خواهد بود.
 
بدون شک مردم قدرشناس ایران و به ویژه مردم استان ما خدمات ارزشمند آن مرحوم به‌ ویژه در ساخت مسکن محرومین را از یاد نخواهند برد.

اینجانب درگذشت آن انسان شایسته و پرتلاش را به خانواده مکرم و معزز او، بستگان و همه همکاران گرامی و زحمتکش او در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از خدای بزرگ، غفران و رحمت واسعه برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان ارجمند مسالت دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار