نایب رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم مچ اندازی بانوان رده سنی بزرگسالان این استان در بخش دست چپ رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موفق به کسب عنوان سوم شد.
کد خبر: ۹۸۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، الهام بهزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین دوره رقابت های مچ اندازی بانوان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مدت چهار روز و در وزن های مختلف در استان اردبیل برگزار شد. 
وی افزود: ۱۷۰ بانوی مچ انداز رده سنی بزرگسالان از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشته و در ۲ بخش دست راست و چپ به مصاف یکدیگر رفتند. 
نایب رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها انتخاب افراد برتر برای حضور در تیم ملی و مسابقات آسیایی و جهانی مچ اندازی بانوان رده سنی بزرگسالان بوده است. 
بهزادی عنوان کرد: در بخش دست چپ این رقابت ها ۲ بانوی مچ انداز رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد به نام های فاطمه رئیسی در وزن ۶۰- کیلوگرم و راحیل شهریاری در وزن ۵۵- کیلوگرم اول شدند. 
وی ابراز داشت: در بخش دست راست این رقابت ها نیز همین ۲ بانوی مچ انداز رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد عنوان دوم را تصاحب کردند.  
بهزادی گفت: رقابت های آسیایی مچ اندازی بانوان رده سنی بزرگسالان از ۱۹ تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰ در کشور قزاقستان و رقابت های جهانی نیز ۲۶ شهریورماه تا چهارم مهرماه امسال در کشور گرجستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار