نهمین خانه ورزش روستایی در روستای تِمبی شهرستان چرام با هزینه ۱۰ میلیون تومان بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۸۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بخشدار مرکزی چرام در آیین افتتاح خانه ورزش روستایی تمبی چرام با بیان اینکه بخش مرکزی این شهرستان ۵۰ روستا دارد گفت: ۴۰ روستای دیگر این منطقه برای راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی آماده است.

الیاس افسر دیر با بیان اینکه تاکنون در بخش مرکزی ۵ روستا به خانه ورزش روستایی تجهیز شده اند، افزود: امیدواریم با همکاری دهیاری‌ها و هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی سایر روستا‌های شهرستان به خانه ورزش روستایی مجهز شود.
وی از آمادگی برای راه اندازی خانه ورزشی در سایر روستا‌ها از طریق دهیاری‌ها خبر داد و اضافه کرد: همکاری‌های لازم برای تجهیز و آماده کردن ساختمان را انجام می دهیم.
رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان چرام هم گفت: این نهمین خانه ورزش روستایی است که در شهرستان چرام افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
علی یاری زاده افزود: برای افتتاح و راه اندازی این خانه ورزش ۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه خانه‌های ورزش روستایی با وسایل ورزشی مانند تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک تاتامی، شطرنج، دارت، گانیه و طناب تجهیز می‌شوند، ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما برای راه اندازی خانه ورزش علاوه بر میزان جمعیت وجود زیرساخت‌ها که معمولا از مدارس قدیمی برای این کار استفاده می‌شود.
یاری زاده با بیان اینکه جام خوشه چین به زودی در روستا‌های شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این جام برای استعداد یابی در روستا‌ها و با محوریت خانه‌های ورزش روستایی برگزار می‌شود. / صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار