رییس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان دنا خبر داد:
رییس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان دنا اعلام کرد صعود به قله دنا،قلل مرکزی و غربی دنا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
کد خبر: ۹۸۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 26 July 2021

 

صعود به قلل دنا به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشدبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، صدیقه رضایی کوخدان رییس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان دنا اعلام کرد صعود به قله دنا،قلل مرکزی و غربی دنا تا اطلاع ثانوی به علت ریزش صخره های این کوه ممنوع است.

رضایی با اعلام این خبر افزود:به دلیل فعال شدن مجدد گسل دنا در نقاط مختلف و ریزش وسیع صخره ها در قلل مرکزی و غربی دنا اجرای هر گونه برنامه کوهنوردی توسط باشگاهای کوهنوردی در ارتفاعات و کوهپایه هایه دنا ممنوع می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای هر گونه برنامه در روزهای آتی و شرایط فعلی کوه دنا بسیار خطرناک می باشد گفت:براساس تصمیم هییت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دنا  صعود به قله‌ دنا تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و در صورت رعایت نکردن باشگاه های کوهنوردی و صعود به قله در صورت بروز حادثه،عواقب آن متوجه باشگاه و تیم مربوطه خواهد بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،بعد از وقوع زلزله خسارت بار 29 بهمن 1399 در شهر سی سخت قلل کوه دنا به فاصله های متعدد دچار ریزش های سنگین و خطرناک گردیده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار