با هوشیاری پلیس آگاهی؛
سارقان وسایل ساختمان‌های نیمه ساز در شهرستان گچساران دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۸۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 27 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۲ نفر سارق وسایل ساختمان‌های نیمه ساز و کنتور آب و در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ موسوی گفت: درپی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کنتور آب در شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
موسوی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، باانجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند و رصد اطلاعاتی، موفق به دستگیری ۲ نفر سارق در حین سرقت در یکی از محلات شهر دوگنبدان شدند.
وی بابیان اینکه این سارقان در بازجویی‌های اولیه به  ۱۸ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کنتور آب در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند، اضافه کرد: در این رابطه ۱ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل، سارقان و فرد مالخر به مرجع  قضایی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار