معاون سیاسی استاندار : روزهای آخر دولت را به شکلی مدیریت کنیم که تنشی در میان مردم ایجاد نشود و با آرامش کشور را تحویل دولت بعدی بدهیم.
کد خبر: ۹۸۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 28 July 2021

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو دستگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل تامین اجتماعی به صورت سرزده بازدید و بر خدمات‌رسانی به مردم تا آخرین لحظات عمر دولت تاکید کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پایان دولت را مورد بررسی قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با مهم و حساس خواندن شرایط کنونی گفت: هفته آینده انتقال دولت به رئیس جمهور جدید صورت می‌گیرد زمان جابه‌جایی دولت‌ها شرایط خاصی ایجاد می‌شود و شاهدیم کارکنان دستگاه‌ها به بهانه پایان دولت کار را رها می‌کنند.

وی بیان کرد: هر دولتی که سر کار می‌آید متعلق به جمهوری اسلامی است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم در هر پست و سمتی باید به مانند روز اول انتصاب کار کنیم و خدمت ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به نقش مهم ادارات خدمات‌رسان در خدمت به مردم، گفت: در روزهای سخت بیماری کرونا بیشترین فشار اقتصادی و محدودیت‌های شغلی به اصناف وارد شد در حالی که همین قشر بیشترین همراهی را با نظام و حاکمیت دارد.

جمالی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و یادآور شد: کالاهای اساسی مردم تامین و بر مسئله قیمت نان نظارت شود چرا که ممکن است در این شرایط عده‌ای به دنبال سوء استفاده باشند توصیه می‌کنیم سازمان صمت همچون گذشته بر بازار نظارت داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قهر طبیعت و موضوع خشکسالی گفت: ۳۰ درصد برق مصرفی از نیروگاه برق‌آبی تولید می‌شد اما این مقدار به ۱۰ درصد رسیده لذا با بحران مواجه هستیم که باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه حکومت هنر مردم‌داری است، افزود: روزهای آخر دولت را به شکلی مدیریت کنیم که تنشی در میان مردم ایجاد نشود و با آرامش کشور را تحویل دولت بعدی بدهیم.

جمالی همچنین از پیگیری‌ها برای تزریق واکسن به بازرسان سازمان صمت خبر داد و عنوان کرد: قضات دادگستری هم وظیفه سنگین و خطیری را در این شرایط کرونایی بر عهده دارند پیگیری می‌کنیم مجوز واکسن این دو قشر را زودتر از موعد مقرر بگیریم.

این مسئول با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد کمترینتبعات کارگری را در سطح کشور داشتیم، از زحمات دستگاه‌های متولی در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدارها سالار حسین‌پور با بیان اینکه سازمان صمت با تمام توان به وظایف خود در قبال مردم عمل می‌کند، گفت: در سطح بازار با مشکلاتی از جمله گرانی کالا مواجه هستیم که بازرسان نظارت لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مرغ کشتار روز استان به صورت روزانه توزیع می‌شود، افزود: ذخیره‌سازی خوبی از کالاهای اساسی صورت گرفته و مشکلی از بابت اقلام شکر و برنج نداریم. برای تامین روغن مورد نیاز بازار با کارخانه روغن گچساران مکاتبه شد که ۱۰۰۰ تن روغن وارد بازار شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساماندهی و اصلاح قیمت نان گفت: تجمع کوچکی روز گذشته توسط واحدهای خبازی صورت گرفت، قول دادیم ظرف یک ماه تا ۴۰ روز آینده قیمت نان ساماندهی شود.

همچنین عباس نور محمدی مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید معاون استاندار از اداره‌کل تامین اجتماعی با اشاره به خدمات‌ درمانی و مستمری تامین اجتماعی به بیش از ۳۱۵ هزار نفر از مردم استان گفت: ۳۰ خدمت از ۲۰۰ خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری و به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی دفترچه را دغدغه اصلی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی دانست و گفت: دفترچه تامین اجتماعی حذف شد و افراد تحت پوشش در هر نقطه‌ای از کشور با ارائه کد ملی می‌توانند از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده کنند.

گفتنی است، معاون استاندار در جمع‌بندی بازدید از این دو دستگاه خدمات‌ رسان گفت: برنامه‌ریزی شده تا قبل از پایان دولت از همه ادارات بازدید و نظارت کنیم که امورات مردم در دستگاه‌ها پیگیری می‌شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار