طی ۴ ماهه نخست ۱۴۰۰ انجام شد
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۳۹هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی در ۴ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی استان خبر داد
کد خبر: ۹۸۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 28 July 2021

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۳۹هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی در ۴ ماهه نخست سال جاری از واحد های صنفی استان خبر داد و گفت: طی ۴ماه نخست سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۸۸۶ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان، سالار حسین پور اظهار داشت: طی ۴ماه سال جاری در راستای کنترل و نظارت بر بازار در این استان با انجام بازرسی های فوق تعداد ۸۸۶ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.

حسین پور افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل۱۰۸۰ تخلف کشف شده صنفی به ارزش ریالی ۱۰۰میلیارد و۵۰۴ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان در ادامه گفت : دربازه زمانی یاد شده،تعداد ۲هزار و۲۸۵ فقره بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام که منجر به تشکیل ۱۷۳ پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۶۵۰ میلیون ریال شد وجهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

وی عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،تعداد یک هزار و۷۰۵ فقره بازرسی انجام شده و ۱۵فقره پرونده قاچاق به ارزش ریالی ۱۸۰میلیون و ۸۸۶هزار، به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

برچسب ها: سالار حسین پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار