چند روز پیش رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که وی دقایقی پیش در این خصوص طی یادداشتی نکاتی را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۸۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 29 July 2021

توضیحات مدیر مضروب شهرستان بویراحمد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روز پیش رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که وی دقایقی پیش با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک نکاتی را مطرح کرد.

در این یادداشت آمده است :

بسمه تعالی

مردم عزیز و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد
همشهریان عزیز و ارجمندم در شهرستان بویراحمد
سلام علیکم
با ابراز تاسف فراوان، صبح روز دوشنبه چهارم مرداد ماه اینجانب رهام ولایتی نژاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد در حین مراجعه به محل کار و جلوی درب خانه‌ام، در یک اقدام وحشیانه، تروریستی و برنامه‌ریزی شده و با هدف سوء قصد به جانم، مورد حمله قرار گرفته و با به کارگیری ابزارهای قتاله چماق و قمه توسط جنایتکاران از ناحیه سر، دست و پا تا حد مرگ مجروح گردیدم و اگر دخالت همسایگان عزیز و مهربانم نبود تا حصول نتیجه قتل دست از جنایت برنمی داشتند. اگرچه بسیار شکرگزار لطف بی دریغ خداوند متعال و دعای خیر این مردم دلسوز برای سلامت خویش هستم اما ضرورت ایجاب می کرد که در راستای شفاف سازی و توجه جدی به پیگیری مسأله نکاتی را بیان نمایم .
این حادثه آن چنان هولناک و تلخ بود که دلهای شما مردم شریف را به شدت آزرد و آرامش و امنیت خاطر جامعه را مورد تهدید جدی قرار داد.
اندوه بزرگ تر من احساس ترس و وحشت و ناامنی است که به خاطر وقوع چنین حوادثی، بر زندگی مردم سایه انداخته است .
بسیار غمگینم که کودکان، نوجوانان، زنان و مردان این منطقه از وقوع این حادثه ترس و وحشتی در وجودشان رسوخ پیدا کرده باشد.
بسیار اندوهناکم از اینکه مادران و پدران دلسوز این مرز بوم برای روانه کردن فرزندان خویش به سوی یک زندگی آرام، کار و تلاش برای آبادانی این استان دست و دلشان بلرزد.
غمی بس بزرگ است که مدیران و سیاست ورزان پاکدست، خداباور، دیندار، میهن‌دوست ، قانونمند، عدالت ورز و کارکنان شریف این نظام مقدس که راه پیروزی و موفقیت برای اعتلای این سرزمین را در پیش گرفته‌اند، در پس ذهن خویش در برابر چنین حملات وحشیانه و جنایتکارانه ای احساس بی پناهی کنند و قداره کشان و آشوبگران فرصت خودنمایی پیدا نمایند. اما بانیان و عمال سخیف این حادثه تروریستی و وحشیانه بدانند که بازی با امنیت جانی ، روانی و اجتماعی این مردم شریف برای آنان بسیار گران تمام خواهد شد.
مردم عزیز بدانند که صلابت و اراده ی مستحکم نهادهای سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و عزم راسخ دستگاه عدالت محور قضایی و دادگستری کل و دادستان شجاع مرکز استان و حمایت های مردمی برای پیگیری موضوع به کار بسته شده است و امیدوارم با تلاش و پیروزی و سربلندی عزتمندانه این نهادهای مقدس در به ثمر رساندن این پرونده، آشیانه پوشالی قداره کشان و آشوبگران جنایتکار فرو ریزد و با مجازات عاملان این جنایت‌ها ، امنیت خاطر و آرامش به زندگی مردم شریف استان بازگردد.
با احترام
رهام ولایتی نژاد
مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار