تابناک کهگیلویه و بویر احمد گزارش می دهد:
دادستان شهرستان دنا تاکید کرد:برحسب قانون تمامی ادارات دولتی باید در مهار این آتش سوزی شرکت کرده و در صورت همکاری نکردن در مهار آتش سوزی با دستگاه مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۹۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ 03 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،کوه های روستای دارشاهی و مناطق تمب بندون و محمد صادقی شهرستان دنا دچار آتش سوزی گسترده شده است.

درخواست کمک فرماندار و دادستان شهرستان دنا

فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه آتش سوزی در کوه های روستای دارشاهی،تمب بندون و محمد صادقی روی داده گفت: آتش سوزی گسترده است و نیاز فوری به کمک نیروهای اداری و مردمی داریم.

رییس شورای تامین شهرستان دنا گفت: با توجه به گستردگی آتش سوزی و سوختن صدها هکتار از اراضی مناطق فوق، از دوستداران محیط زیست، نیروهای خود جوش مردمی بخصوص دهیاران و مردم روستاهای حاشیه و مردم سی سخت،پاتاوه و تمامی ادارات شهرستان دنا درخواست کمک داریم.

وی افزود: آتش سوزی از سمت روستای دارشاهی شروع شده و بعلت وزش باد هم اکنون به ارتفاعات رسیده و در حال گسترش است.

دادستان شهرستان دنا:تمامی ادارات باید در مهار آتش سوزی نهایت همکاری را داشته باشند.

غریب پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا اضافه کرد: آتش در روستای دارشاهی دنا شروع اما آتش در پشت کوه های روستای دارشاهی به سمت مناطق معروف به تمب بندون و محمد صادقی همچنان شعله ور است.

وی در خصوص عمد یا غیر عمد بودن آتش سوزی گفت: فرض اینجانب بر عمدی بودن این آتش سوزی است  و دستگاه قضایی با قوت و جدیت موضوع عمدی بودن و شناسایی عاملان این آتش‌سوزی را بررسی خواهد کرد و عاملان و مسببان را به اشد مجازات خواهد رساند.

دادستان شهرستان دنا تاکید کرد:برحسب قانون تمامی ادارات دولتی باید در مهار این آتش سوزی شرکت کرده و در صورت همکاری نکردن در مهار آتش سوزی با دستگاه مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
کارمندان منابع طبیعی که باید در خط مقدم باشند متاسفانه بی خیالن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار