با حضور امام جمعه هدشت و مسئولان شهرستانی از افتخارآفرینی تکاور دهدشتی در تیم تکاوران دریایی سپاه در مسابقات بین اللملی نظامی روسیه ۲۰۲۱ تجلیل شد.
کد خبر: ۹۹۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 09 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه هدشت ، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از بسیجیان از افتخارآفرینی یاسر بادسار در تیم تکاوران دریایی سپاه در رشته تهاجم دریابرد مسابقات بین المللی نظامی روسیه مقام سوم را کسب کردند، تجلیل شد.
در این آیین امام جمعه کهگیلویه گفت: امروز کشور به جوانان  که بازوان پُرقدرتی باشند برای پیشرفت کشور، سرشار از انگیزه‌ی ایمانی، بصیرت دینی، همّت بلند، فعال، پویا، با پشتکار اعتقادی و ایمانی نیاز دارد.
حجت الاسلام علی وحدانی فر گفت:  مفتخرم که در کشوری زندگی می کنم که مزین به وجود جوانانی با استعداد است و به برکت انقلاب اسلامی این جوانان تبدیل به حقیقت جامعه ما شده اند و روز به روز شاهد شکوفایی و ترقی آنها هستیم.
وی با اشاره به اینکه از کودکی در بسیج، با فرهنگ بسیجی رشد کردید تصریح کرد: امروز بسیجیان بیش از هر زمان دیگری باید در تمام عرصه‌ها تلاش وافری از خود نشان بدهند که اگر اینچنین باشد قطعاً ما در تمامی کارها موفق خواهیم شد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین با تقدیر از کسانیکه با تلاش مستمر و پشتکار فراوان، هدفی جز برافراشته شدن پرچم مقدس جمهموری اسلامی ایران ندارند و برای کشور ، شهر و دیار خود افتخار می آفرینند، گفت: برای این شهرستان وجود چنین قهرمانان وارسته مایه افتخار و مباهات است و خوشحالیم که جوانان ما با استعانت از خداواند متعال و روحیه بالایی که دارند، موجب ارتقای سطح ورزش کشور می‌شوند.
گفتنی است؛ تیم تکاوران دریایی سپاه در رشته تهاجم دریابرد مسابقات بین المللی نظامی روسیه مقام سوم را کسب کرد و در این تیم هفت تکاور از استان کهگیلویه و بویراحمد هم حضور داشتند که یاسر بادسار از جمله آنها بود.
مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در سه مرحله خودروهای زرهی، میدان موانع و بقاء برگزار شده بود که تکاوران ایران در سه رشته مقام سوم را به دست آوردند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار