کد خبر: ۹۹۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 11 September 2021

تابناک کهگیلویه و بویر احمد،صبح امروز عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا به همراه رئیس اداره آب و فاضلاب شهری سی سخت و همچنین رییس آب منطقه ای دنا با محوریت بررسی پیشرفت کاری،ترمیم و افزایش میزان آب شرب شهر سی سخت از منبع آب شرب این محل بازدید بعمل آوردند .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، فرماندار شهرستان دنا با اشاره به شناسایی چندین نقطه آسیب دیده در شبکه توزیع آب شهری سی سخت بیان کرد: بعد از وقوع زلزله بهمن ماه سال 99 و بر اثر ریزش کوه،یکی از منابع ذخیره آب شرب سی سخت که دارای خروجی آب با 10 اینچ بود تخریب گردید و سبب افت فشار آب در فصل های گرم تابستان شد.

وی بیان کرد:با هماهنگی های لازم،لوله مورد نیاز جهت تعمیر و انتقال 4 اینچ آب شرب به خط لوله اصلی توسط آبفای شهری سی سخت انجام گرفت و از ابتدای روز کاری امروز عملیات تعمیر و انتقال 4 اینچ آب به خط اصلی آغاز گردیده است.

رییس شورای تامین شهرستان دنا اشاره به نگرانی شهروندان تعدادی از محلات شهر سی سخت در تامین آب شرب کرد و گفت:خارج شدن یکی از منابع ذخیره آب شرب از مدار،ساخت و ساز بیش از 1000 واحد ساختمان احداثی،شکستگی تاسیسات انتقال آب درون شهر بر اثر حجم کار و تردد ماشین های سنگین و انشعابات غیر مجاز درون شهر و باغات سبب گردیده تا فشار آب در تعدادی از محلات شهر سی سخت پایین آمده و مانع انتقال آب به این محلات گردد.

پناهی با تاکید به اینکه وضعیت پیش آمده ویژه اعلام شده است و شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز داخل شهر و باغات نیز آغاز گردیده افزود:عملیات انتقال لوله ، تعمیر خط لوله و افزایش فشار آب از صبح امروز در سر چشمه اصلی آغاز و تمام تدابیر برای رفع سریع افت فشار آب شهر سی سخت بکار گرفته شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار