مدیر آموزش و پرورش گچساران
رئیس اموزش و روزش گچساران گفت:با توجه به وضع موجود و نامشخص بودن برگزاری کلاسهای درس به تمامی مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید، اعلام شده هیچ شهریه ای از اولیا گرفته نشود.
کد خبر: ۹۹۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 11 September 2021

ریس آموزش و پرورش گچساران گفت:با توجه به وضعیت موجود و نامشخص بودن برگزاری کلاس های درس به تمامی مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید، اعلام شده هیچ شهریه ای از اولیا گرفته نشود.
مقیمی در جواب به سوال،اینکه بعضی از مدیران مدارس شرط ثبت نام دانش آموز را پرداخت کامل شهریه سال گذشته می دانند ،افزود: در سال تحصیلی گذشته ستاد آموزش و پرورش کشور اعلام کرد کلیه مدارس ۵۰ درصد تخفیف شهریه داشته باشند که ما هم طبق این مصوبه به مدارس هیت امنایی شهرستان اعلام کردیم و توانستیم رضایت اولیا را جلب کنیم و اگر مدیر مدرسه ای چنین شرطی اعلام کرده صحبت و رفع مشکل خواهیم کرد.
وی از واکسینه شدن ۹۸درصد معلمان شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و ۱۰۰معلم در شهرستان مشغول به کار می باشد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۵نفر نیرو رسمی آموزش و پرورش و مابقی نیرو های غیر دولتی هستند،که طبق راست آزمایی های انجام شده و با وارد کردن کد ملی آنها به سیستم ۹۸درصد معلمین در دوز اول، و ۴۰درصد هم در دوز دوم واکسینه شدند که تا اول مهر ماه این آمار به بالای ۹۰درصد خواهد رسید.
مقیمی با بیان اینکه مدارس در سال تحصیلی جدید، از مهر ماه به صورت مجازی آغاز خواهد شد بیان کرد:طبق سیاست اعلامی وزارت آموزش و پرورش مدارس در مهر ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از اول آبان ماه کلاس های درس با حضور دانش آموزان شروع و دایر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته صد دانش آموز از دو هزار ۵۰۰دانش آموز شهرستان از تحصیل جا ماندند عنوان کرد:آموزش در فضای مجازی در مقایسه با حضوری متفاوت است چرا که بعضی از اولیا ما تمکن مالی برای خرید ابزار فضای مجازی را ندارند ،ولی خوشبختانه طبق آمار و ارقام کنکور ،حوزه امتحان نهایی و برگزاری مسابقات بین مدارس آموزش و پرورش و کسب مقام و رتبه ،خیلی از لحاظ افت تحصیلی در شهرستان متضرر نشدیم .
مقیمی در مورد انیفرم و لباس دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و نامشخص بودن برگزاری مدارس به صورت حضوری ، به همان لباس های سال گذشته دانش آموزان بسندیده کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار