نشست کارگروه فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رؤسا و نمایندگان مراجع قضایی، امنیتی و انتظامی در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 12 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایلنا ، " حمید نادریان " معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست اظهارداشت: یکی از موارد بررسی شده در این نشست، نظارت و رصد فضای مجازی بوده که مقرر شد مراجع امنیتی و اطلاعاتی به منظور شناسایی اقدامات مجرمانه ارتکابی در این فضا، بصورت مستمر بر آن نظارت ویژه را در دستور کار خود قرار دهند و گزارش های اقدامات خود را به نحو جامع به مراجع قضایی و در جلسات آتی کارگروه ارائه کنند.
وی به موضوع شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و خاطرنشان کرد: در همین زمینه، تیم فنی تخصصی تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت جمع آوری این مزارع صادر شده است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز اینکه با هرگونه تبلیغات غیرمجاز و غیرمتعارف در فضای مجازی برخورد قاطع می شود،خاطرنشان کرد: صنوف مختلف و مشاغل غیررسمی در فضای مجازی، اجازه تبلیغات غیرمجاز با استفاده از تصاویر موهوم و خلاف عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی را ندارند.
نادریان گفت: تشکیل گروه واکنش سریع با هدف مقابله با شُبهات و جنگ روانی ایجاد شده در فضای مجازی استان و تولید محتوای مناسب نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار