زننده ۱۳ گل از مجموع ۱۴ گلی که تیم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند از جمع آبی پوشان جدا شده‌اند.
کد خبر: ۹۹۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ 13 September 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرورزشی ، تیم استقلال در حالی به مصاف الهلال عربستان رفته است که زننده ۱۳ گل خود در دوره گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را از دست داده است.
از این ۱۴ گل شیخ دیاباته ۵ گل زد که بلافاصله در پایان فصل ، قراردادش با باشگاه تمام شد و مسئولان باشگاه اعلام کردند دیگر نیازی به او ندارند.
مهدی قایدی که ۳ گل استقلال در آن مسابقات را زد نیز به باشگاه شباب الاهلی امارات فروخته شد تا بخش عمده‌ای از بدهی‌های ارزی استقلال به استراماچونی ، دیاباته ، میلیچ و... پرداخت شود.
۳ گل دیگر هم توسط فرشید اسماعیلی زده شد. بازیکنی که هیأت مدیره استقلال تصویب کرد جایی در جمع بازیکنان استقلال نداشته باشد.
۲ گل دیگر را محمد نادری زد؛ مدافعی که در همان نخستین روزهای پایان فصل فوتبالی گذشته با باشگاه آلتای ترکیه قرارداد بست و از جمع استقلالی‌ها جدا شد. چهاردهمین گل استقلال در مرحله گروهی نیز توسط امیر ارسلان مطهری زده شد که او هم با شرایطی سخت در استقلال ماندنی شد.
مسعود ریگی، محمدرشید مظاهری و داریوش شجاعیان هم از استقلال جدا شدند تا بیشتر به عمق فاجعه عجیب برنامه ریزی مسابقات دو پاره AFC پی ببرید.
با توجه به برگزاری عجیب و غریب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در هر پنج قاره منحصر به فرد است مشاهده می‌شود تیم‌هایی مانند استقلال چطور از این شرایط لطمه می‌خورند. این در حالی است که خیلی از تیم‌های متمول مانند الهلال عربستان در چنین وقفه هایی با در دست داشتن بودجه لازم ، بازیکنان بهتری جذب می‌کنند و نقاط ضعف خود را از بین می‌برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار