مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی و به نسبت جمعیت دانش آموز از مهر ماه مدارس با الگوهای حضوری، ترکیبی و غیرحضوری بازگشایی می شوند.
کد خبر: ۹۹۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 14 September 2021

به گزارش تابنهادی زارع پور روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰ در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۰ افزود: با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و خانواده‌ها در صورت انجام واکسیناسیون با مشارکت ستاد کرونا دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کلاس‌ها از آبان ماه بصورت تدریجی حضوری می شوند.

وی اظهارکرد: ۶۸ درصد دانش آموزان مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد زیر ۱۵ نفرند که بیشتر در مناطق روستایی و عشایری هستند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان حضوری بودن کلاس ها از مهرماه وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همراه با کلاس های حضوری و استفاده از فضای مجازی، شاد، آموزش تلویزیون، ارائه درسنامه و بسته های آموزشی نیز انجام می شود.

زارع پور تصریح کرد: برنامه ریزی لازم در موضوع سلامت دانش آموزان، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ، سرویس‌های مدارس و توزیع کتاب های درسی انجام شده است.

علی شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امسال اعتبارات فصل آموزش و پرورش ۸۱۰ میلیارد ریال است که ۴۷۰میلیارد ریال آن مربوط به مدارس تخریبی زلزله در دناست.

همچنین احد جمالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: با توجه به ضرورت افزایش کیفیت آموزش برگزاری حضوری کلاسها با رعایت با رعایت امنیت سلامت در مدرسه از اولویت‌های بازگشایی مدارس است.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی بویژه در شهر یاسوج بعلت مهاجرپذیر بودن اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برنامه ریزی لازم برای تأمین فضا را انجام دهد.

جمالی در مورد شناسایی افراد بی سواد و پالایش گروه سنی ۱۰ تا۴۹ سال اظهارکرد: از طریق سامانه سیب بی سوادان به حوزه سوادآموزی معرفی تا زیر پوشش قرار گیرند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار