طرح محسنین هیچ گونه اعتبار دولتی یا اداری وجود ندارد که در این حوزه با تلاش، کوشش و تماسهای پی در پی امدادگران در مناسبتهای مختلف ماحصل این کار معنوی می باشد.
کد خبر: ۹۹۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 15 September 2021

حمایت کمیته امداد شهرستان لنده از ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۰

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ یکی از فعالیتهای مهم و تاثیر گذار کمیته امداد حضرت امام حمایت و مساعدت به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد می باشد که این فعالیت بطور خاص فقط از طریق رایزنی با خیرین، نیکو کاران و موسسات خیریه امکان پذیر هست.

وی افزود در طرح محسنین هیچ گونه اعتبار دولتی یا اداری وجود ندارد که در این حوزه با تلاش، کوشش و تماسهای پی در پی امدادگران در مناسبتهای مختلف ماحصل این کار معنوی می باشد.

بصیری فرد اظهارداشت؛ در نتیجه ای این تلاش ها، از ابتدای سال تا کنون مبلغ ۳ میلیارد و دویست میلیون ریال بصورت نقدی و مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال بصورت کالایی جمع آوری و تحویل تعداد ۳۰۰ نفر فرزندان ایتام و محسنین شهرستان گردیده.

رئیس کمیته ی امداد شهرستان لنده یادآور شد؛ ذکر این نکته قابل تامل هست که سرانه ایتام و محسنین این شهرستان هر نفر مبلغ ۴۷۰ هزار تومان در ماه می باشد که این مبلغ علاوه بر خدمات دیگر امداد مثل مستمری ،جهیزیه ، درمان ، هزینه دانش آموزی و دانشجویی ، مسکن ،اشتغال و.....‌.به ایتام و محسنین تعلق می گیرد.

ایشان در پایان از ۶۰۰ نفر حامی داخلی و خارجی که نسبت تکفل و مساعدت به ایتام و محسنین این شهرستان لطف دارند تقدیر و تشکر کرد 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار